تاریخ عرضه‌ی مچ‌بند Mi Band 2 مشخص شد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه گذشته بود که مدیرعامل شرکت شیائومی تصویری از خودش منتشر کرد که در آن مچ‌بند Mi band 2 را به دست داشت. دستگاهی که قرار است جایگزین Mi Band شود که یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی بازار است. البته عرضه‌ی Mi Band 2 چندباری با تاخیر مواجه شد؛ اما به نظر می‌رسد که این مچ‌بند تا چند روز دیگر راهی بازار خواهد شد.

مچ‌بند Mi Band 2 در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه عرضه می‌شود.

با توجه به خبرهای منتشر شده، مچ‌بند جدید شیائومی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه راهی بازار خواهد شد. مدیرعامل شرکت شیائومی با تایید این خبر گفت که مشکلاتی که در زمینه‌ی تولید این محصول وجود داشت، برطرف شده و اکنون آماده‌ایم که آن را راهی بازار کنیم.

 این مچ‌بند فعلا تنها در کشور چین عرضه می‌شود و مشخص نیست که آیا در کشورهای دیگر هم راهی بازار می‌شود یا خیر. البته شیائومی اکثر محصولاتش را در کشور چین به فروش می‌رساند و سپس آن‌ها را در برخی کشورهای آسیایی هم عرضه می‌کند.

Mi-Band-2-1

تصویر منتشر شده از Mi Band 2

از جمله تغییراتی که Mi Band 2 در مقایسه با مدل قبلی خودش داشته می‌توان به صفحه نمایش LED و اضافه شدن یک دکمه‌ی فیزیکی اشاره کرد. هنوز چیزی از قیمت این محصول مشخص نشده، اما به احتمال زیاد محصول گران قیمتی نخواهد بود.

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمد

    قیمت این محصول حدود ۲۲ دلار اعلام شده و در ایران با قیمتی حدود ۱۵۰-۱۸۰ تومن عرضه می شه
    دیجی کالا لطفا با قیمت های رقابتی که می ذارید این محصول رو هم موجود کنید تا با خیال راحت خریدمون رو از شما کنیم و سراغ بقیه فروشگاه ها نریم

  2. مهدی

    ببخشید تاریخ خبر برا امروز ۸ خرداد، تاریخ عرضه برا چند روزه دیگه یعنی چی ۱۸ اردیبهشت؟ ۱۸ خرداد بوده!

  3. پارس تینا

    واقعا مچبند جالبیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه