تاریخ عرضه‌ی نینتندو سویچ لو رفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نینتندو قبلا گفته بود که کنسول «سویچ» (Switch) را اوخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه راهی بازار می‌کند. حالا شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این کنسول بازی هیبریدی در تاریخ ۲۷ اسفند ماه (۱۷ مارس)  راهی بازار خواهد شد.

در این شایعات به این موضوع اشاره شده که کنسول جدید شرکت نینتندو روز ۲۷ اسفند ماه در منطقه اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا و استرالیا راهی بازار می‌شود. حتی گفته شده که در همان هفته کنسول سویچ در منقطه‌های دیگر هم عرضه می‌شود. در این شایعات گفته شده که کنسول جدید نینتندو کمی زودتر در کشور ژاپن عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد اولین بازاری خواهد بود که می‌توان این کنسول بازی را از آن خریدرای کرد. به هر حال کنسول‌های نینتندو در کشور ژاپن با استقبال بسیار خوبی مواجه می‌شوند.

البته شرکت نینتندو اعلام کرد که در اواسط دی ماه اطلاعات بیشتری از سویچ منتشر می‌کند و تاریخ عرضه‌ی دقیق این کنسول بازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. در چند وقت گذشته شایعات مختلفی از این کنسول منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد که سویچ تنها ۴ گیگابایت رم دارد و ظرفیت کارتریج‌های آن هم ۱۶ گیگابایت است.

منبع: Twitter

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه