تاریخ عرضه‌ی Need for Speed برای کامپیوتر مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

در حالی که چند ماهی است از عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی شماره‌ی جدید از مجموعه بازی‌های Need for Speed می‌گذرد، هنوز نسخه‌ی کامپیوتر آن عرضه نشده است. شرکت بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز دیروز تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Need for Speed را مشخص کرد.

نسخه‌ی کامپیوتر Need for Speed قرار است قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را هم داشته باشد.

شماره‌ی جدید Need for Speed (که اسم‌اش شماره یا کلمه‌ی دیگری را به یدک نمی‌کشد)، در روز سوم نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۱۲ آبان) برای دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد. با این حال، شرکت بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را به عقب انداخت تا آن را بیشتر پرداخت کند. طبق گفته‌ی این شرکت، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی در روز پانزدهم مارس سال جاری میلادی (۲۵ اسفند) عرضه می‌شود.

استودیوی بازی‌سازی Ghost Games، سازنده‌ی Need for Speed جدید‌، می‌گوید که این زمان اضافه به آن‌ها اجازه داده است تا کیفیت‌های گرافیکی بازی را بالاتر ببرند. استودیوی Ghost Games می‌گوید که می‌توانید بازی را روی کامپیوتر با وضوح تصویر ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بازی کنید. نسخه‌ی کنسولی Need for Speed‌ روی پلی‌استیشن۴ با وضوح تصویر Full HD و روی ایکس‌باکس وان با وضوح ۹۰۰p اجرا می‌شد. هر دو نسخه‌ی کنسولی هم با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شدند.

نسخه‌ی کامپیوتر Need for Speed قرار است قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را هم داشته باشد. این قابلیت بعدا به نسخه‌ی کنسولی هم اضافه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویری از نسخه‌ی کامپیوتر Need for Speed را ببینید. ویدیوی زیر را با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه قرار داده‌ایم. تصاویر قرار داده شده هم وضوح ۴K دارند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    Just Underground 2

    هنوز نتونستم با این بازی کنم ولی most wanted 2005 و underground 2 تا الان بهترین شاهکارای این تیم هستن..!

    ولی این که آنلاین هست درسته یه فضای جدید و مهیج توی بازی اضافه میکنه ولی باید یه فکری برای افلاین بودنش هم حتما بکنن چون این یجور محدودیت و عقبگرده نه پیشرفت
    البته این نظر شخصیمه

  2. Avatar امیر اسدی

    تو اینترنت که نظرات رو راجع بهش میخوندم طرفدارهای Underground ازش راضی نیستند! ظاهرا فقط بخش شخصی سازی ماشینها جالبه و میگن که موتور frostbite کنترلش جالب نیست برای این بازی، فیلمهاش رو هم که دیدم توی اینترنت به نظرم زاویه دوربین خیلی عجیبه مخصوصا موقع دور زدن! من که دارم با Most Wanted 2005 هنوز حال میکنم.

    1. Avatar لومیا 1520

      Most Wanted 2005 خداییش شاهکاره و این مدت بازی رو دستش نیومده

    2. Avatar mohammad

      واقعا most wanted 2005 یه چیزه دیگست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه