تاریخ عرضه‌‌ی  بروزرسان سالگرد ویندوز ۱۰ مشخص شد

۹ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد بروزرسان جدیدی برای ویندوز ۱۰ عرضه کند که به مناسبت سالگرد عرضه‌ی این سیستم‌عامل راهی بازار می‌شود. این بروزرسان که Windows 10 Anniversary نام دارد قرار بود در تابستان عرضه شود. مایکروسافت امروز تاریخ رسمی عرضه‌ی بروزرسان ویندوز ۱۰ را اعلام کرد و مشخص شد که کاربران می‌توانند این بروزرسان را در تاریخ ۱۲ مرداد ماه دانلود کنند.

مایکروسافت با اعلام این خبر جزییات بیشتری از بروزرسان سالگرد ویندوز ۱۰ منتشر نکرد. قبلا مشخص شده بود که این بروزرسان جدید کاملا رایگان خواهد بود و تمام کسانی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند، می‌توانند آن را روی کامپیوتر خودشان دانلود کنند.

این بروزرسان جدید با اسم رمز Redstone شناخته می‌شود و براساس گفته‌های مایکروسافت کاربران می‌توانند آن را روی کامپیوترهایی قدیمی خودشان نصب کنند. همچنین این بروزرسان جدید برای ایکس‌باکس وان هم عرضه خواهد شد. مایکروسافت در مهر ماه سال گذشته ویندوز ۱۰ را برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده بود. با بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ دستیار صوتی کورتانا به ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود.

windows-anniversary-update-stage

البته کورتانا در نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی ویندوز ۱۰ هم با بهبودهای زیادی همراه بوده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. این دستیار صوتی در بروزرسان جدید با موتور جستجوی بینگ بیشتر از گذشته هماهنگ شده و کارهای مختلفی انجام می‌دهد.

همچنین در این بروزرسان قابلیت جدیدی به نام The Bash Shell به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود که به وسیله‌ی آن می‌توان برخی از فرمان‌های سیستم عامل لینوکس را در ویندوز اجرا کرد. این ویژگی باعث می‌شود که سیستم عامل ویندوز ویژگی‌های Open-Source بیشتری پیدا کند.

هر چقدر که به زمان عرضه‌ی این بروزرسان نزدیک می‌شویم، قطعا اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد و مشخص می‌شود که در سالگرد ویندوز ۱۰ کاربران با چه قابلیت‌هایی مواجه می‌شوند.

‌‌

منبع: Windows Central

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه