تاریخ فیلم‌برداری بتمن جدید مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم جدید بتمن با کارگردانی «بن افلک» (Ben Affleck) ساخته می‌شود. البته هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده و هنوز مشخص نشده که کی مراحل فیلم‌برداری فیلم هم شروع می‌شود. البته می‌دانیم که فیلم (Justice League) در سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود. پس احتمال اکران فیلم بتمن در سال ۲۰۱۷ بسیار کم است.  با این حال فیلم‌برداری فیلم بتمن جدید با کارگردانی بن افلک در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

«جرمی ایرونز» (Jeremy Irons) هنز پیشه‌ی شخصیت «آلفرد» (Alfred) در فیلم Batman v Superman در مصاحبه‌ای با سایت Variety به این موضوع اشاره کرد که فیلم‌برداری فیلم جدید در تابستان ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. همچنین او به این موضوع اشاره کرد که حضور شخصیت بتمن با بازی بن افلک در فیلم Justice League به همان اندازه‌ی فیلم بتمن در برابر سوپرمن خواهد بود. حتی گفته شده که شخصیت آلفرد هم حضور بیشتری در فیلم خواهد داشت.

البته هیچ کدام از این خبرها به شکل رسمی از طرف شرکت سازنده اعلام نشده و احتمال تغییر در آن‌ها وجود دارد. حتی شرکت وارنر هم گفته بود که فیلم جدید بتمن به ۱.۵ سال زمان نیاز دارد. پس هنوز نمی‌دانیم که این فیلم کی اکران می‌شود. اگر کار فیلم برداری آن در تابستان ۲۰۱۷ شروع شود، در بهترین حالت در سال ۲۰۱۸ می‌توانیم شاهد اکران آن باشیم.

منبع: variety

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علي

    ایول
    امیدوارم زیاد عجله نکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه