تبلت جدید گوگل با سیستم عامل اندرومدا معرفی می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند روز گذشته خبرهای مختلفی از سیستم عامل «اندرومدا» (Andromeda) گوگل شنیدیم. سیستم عاملی که از ترکیب کروم و اندروید به وجود آمده است. به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد با این سیستم عامل جدید تمام سیستم‌های خودش را زیر چتر یک پلتفرم یک پارچه قرار دهد. این سیستم عامل ویژگی‌های زیادی دارد که باعث می‌شود از آن روی دستگاه‌های ۳ اینچی تا ۱۲ اینچی استفاده کرد. در حالی که شایعات می‌گویند که این سیستم عامل در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود، به نظر می‌رسد که هواوی در حال ساخت یک تبلت نکسوس است که با سیستم عامل اندرومدا کار می‌کند.

هواوی در حال ساخت تبلتی است که با سیستم عامل اندرومدا عرضه می‌شود.

در حالی که گوگل قصد ندارد گوشی‌های نکسوس تولید کند، به نظر می‌رسد که نام نکسوس هنوز روی تبلت‌های این شرکت باقی می‌ماند. شایعات می‌گویند که تبلت نکسوس شرکت هواوی یک محصول ۷ اینچی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم خواهد بود و به احتمال زیاد دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

قبلا مشخص شده بود که گوگل سیستم عامل جدید خودش را روی تبلت نکسوس ۹ آزمایش کرده تا بتواند عملکرد آن را بسنجد.

در آخرین شایعات هم به این موضوع اشاره شده که به احتمال زیاد گوگل این سیستم عامل را با لپ‌تاپی که Pixel 3 نام دارد، معرفی می‌کند. لپ‌تاپی که برای رقابت با سرفیس پرو و آیپد پرو ساخته و راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد هفته‌ی آینده شاهد معرفی این سیستم عامل جدید خواهیم بود.

منبع: ۹to5google

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد نادی

    امکان داره این سیستم عامل برای گوشی های کمپانی های دگ عرضه شه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه