تبلت سرفیس پرو ۵ با ۱۶ گیگابایت رم و تراشه‌ی جدید اینتل عرضه می‌شود

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به جدیدترین شایعات منتشر شده، تبلت «سرفیس پرو ۵» (Surface Pro 5) شرکت مایکروسافت از نسل جدید تراشه‌های شرکت اینتل که Kaby Lake نام دارند، بهره می‌برند.

شایعات می‌گویند که سرفیس پرو ۵ با صفحه نمایش ۴K، تراشه‌های جدید Kaby Lake‌ و ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

البته انتظار می‌رود که تراشه‌های جدید اینتل در اواخر سال ۲۰۱۶ راهی بازار شوند؛ اما شایعات می‌گویند که این تراشه‌ها برای اولین‌بار در نسل جدید تبلت‌های سرفیس قرار می‌گیرند. مایکروسافت تبلت‌های جدید را هر ساله در شهریور ماه معرفی و راهی بازار می‌کند و به همین دلیل احتمال استفاده از تراشه‌های جدید اینتل روی این محصولات بسیار زیاد است. تراشه‌های جدید اینتل با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده‌اند و قدرت بیشتری در مقایسه با تراشه‌های Sky Lake دارند.

شایعات دیگر می‌گویند که تبلت Surface Pro 5 از صفحه نمایشی با کیفیت ۴K‌ بهره می‌برد و باتری آن هم ظرفیت بیشتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد. قلم «سرفیس پن» (Surface Pen) برای آن در نظر گرفته شده و از USB Type-C پشتیبانی می‌کند و به احتمال زیاد مدلی با ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت. قیمت آن هنوز مشخص نیست؛ اما به احتمال زیاد در حدود قیمت Surface Pro 4 خواهد بود.

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که مایکروسافت لوازم جانبی‌های دیگری هم برای این تبلت عرضه کرده که به راحتی به دستگاه متصل و از آن جدا می‌شوند. شاید یک صفحه کلید جدید برای این محصول در نظر گرفته شده باشد.

از آنجایی که تبلت‌های سرفیس در چند سال گذشته با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شده‌اند، مدل تازه هم باید با قابلیت‌های جدیدتری راهی بازار شود.

‌‌‌‌

منبع: Mobi Picker

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar پدرام

    اولا مدل ۴g صفحه نمایش کوچکتر و سخت افزار ضعیف تری دارد!!!
    اینترنت وای فای تو ایران الان کجاست؟ تو فرودگاه؟ تو راه آهن؟ اگر هم باشه سرعتش انقدر پایین و اعصاب خوردکنه که پشیمون میشی از استفادش!!!
    اگر بخوای اینترنت گوشی رو share کنی گوشی سریع شروع به داغ شدن میکنه و مصرف باطری گوشی به شدت بالا میره!!!
    چون تبلت های ویندوزی تعداد پورت محدودی دارند خیلی به سختی میشه از مودم های usb استفاده کرد و استفاده از این مودم ها مصرف باطری تبلت رو به شدت افزایش میده!!!
    به هر حال هرجور که حساب کنی نداشتن قابلیت نصب سیم کارت نقطه ضعف بسیار بزرگی برای تبلت محسوب میشه! تعریف تبلت قابل حمل و نقل بودن و سیم کارت خور بودنشه! نه اینکه بخوای صدتا وسیله بهش وصل کنی یا همراه خودت بیاری تا ب اینترنت وصل بشه!قیمت این تبلت ها از ۲ میلیون تا ۷ میلیونه! نداشتن قابلیت به این سادگی واقعا عجیبه….

  2. Avatar پدرام

    یه مشکل خیلی بزرگ که این تبلت ها دارندقابلیت نصب سیم کارت ندارند!!! در صورتی که تبلت بدون سیم کارت تقریبا بی معنیه و تعریف خودشو از دست میده! همین الان تبلت های بسیار ارزان قیمت ۸ اینچی هواوی که زیر ۵۰۰ هزارتومان هستند سیم کارت ۴g می خورن!

    1. Avatar مجی

      اول اینکه مدل ۴G هم داره دوما دیگه شما هرجا بری اینترنت وای فای هست و یا اینکه راحت میتونی از اینترنت گوشی ات استفاده کنی و بصورت share به سرفیس یا هر وسیله ای که وایرلس داره بدی. در مجموع من فکر نمیکنم این نقطه ضعف باشه. تنها مشکلش برای من اینکه برای کارهای سنگین داغ میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه