تبلت پیکسل C گوگل رسما عرضه شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تبلت پیکسل C

پیکسل C، تبلت ساخت گوگل در فروشگاه گوگل قابل دسترسی است.

در این تبلت از تراشه‌ی انویدیا Tegra X1 و پردازنده‌ی گرافیکی Maxwell و رم سه گیگابایتی استفاده می‌شود.

گوگل بالاخره تبلت پیکسل C را برای خرید عرضه کرده است و می‌توان از طریق فروشگاه اینترنتی سخت‌افزار این شرکت، آن را خریداری کرد. پیکسل C اولین تبلتی است که توسط این موتور جستجو طراحی و تولید شده است. برای ساخت آن گوگل با هیچ شرکت دیگری وارد همکاری نشده است.

پیکسل C در اواخر ماه سپتامبر هم‌زمان با گوشی‌های هوشمند نکسوس ۶P و نکسوس ۵X معرفی شد و عرضه شدن آن مدت زمان زیادی طول کشید. اما حالا بالاخره به بازار راه یافته است. قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی تبلت پیکسل C معادل ۴۹۹ دلار و قیمت مدلی که ظرفیت حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی دارد، ۵۹۹ دلار است. داک صفحه کلیدی که به‌طور مغناطیسی به تبلت وصل می‌شود هم ۱۴۹ دلار قیمت دارد.

تبلت پیکسل C گوگل یک صفحه نمایش به اندازه‌ی ۱۰٫۲ اینچ و وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ پیکسل دارد که با این حساب، تراکم پیکسلی آن ۳۰۸ پیکسل بر اینچ می‌شود. در این تبلت از تراشه‌ی انویدیا Tegra X1 و پردازنده‌ی گرافیکی Maxwell و رم ۳ گیگابایتی استفاده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم ۲ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های تبلت پیکسل C می‌توان به Wi-Fi، بلوتوث و پورت USB Type-C اشاره کرد. در این تبلت سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو نصب شده است.

ابعاد این دستگاه ۲۴۲ در ۱۷۹ در ۷ میلی‌متر است و معادل ۵۱۷ گرم وزن دارد. بدنه‌ی پیکسل C از جنس آلومینیوم ساخته شده و تنها در یک رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود.

منبع: Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه