تب آلبوم دیجیتال پانینی جام جهانی ۲۰۱۸ چهار میلیون نفر را گرفتار کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
جام جهانی 2018 آلبوم دیجیتال

در حالی که در روزهای گذشته خبر از اشتیاق مردم کشور اروگوئه برای جمع آوری آلبوم‌هایی که پانینی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه منتشر می‌کند داده بودیم، به نظر می‌رسد این تب فراگیر شده است و  طرفداران فوتبال در تمامی دنیا به جمع آوری استیکر های این بازی به صورت دیجیتال روی آورده‌اند. این آلبوم دیجیتال که با پشتیبانی کوکاکولا منتشر شده است تا به حال نظر ۴ میلیون نفر را به خود جلب کرده است و این ۴ میلیون نفر به جمع آوری استیکرها، جابه جا کردن آنها با یکدیگر و منتشر کردن آنها در شبکه‌های اجتماعی خود مشغولند. در طول ۳ هفته‌ای که این آلبوم‌ها به صورت دیجیتال منتشر شده‌اند و در فاصله ۳ ماهه‌ای که تا پایان این مسابقه باقی مانده است رکورد دور گذشته این مسابقه که مربوط به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود شکسته شده است و تا به حال بیش از ۱ میلیون نفر به تعداد شرکت کنندگان دور پیش این رقابت‌ها افزوده شده است. شما نیز می‌توانید به عنوان یکی از شرکت کنندگان به وسیله دیوایس اندروید، ios و حتی دسکتاپ کامپیوتر در این مسابقه حاضر باشید و روزانه ۲ پک رایگان دریافت کنید و استیکرهای تکراری خود را با سایر طرفداران عوض کنید، حتی اگر پک‌های فیزیکی این بازی را خریداری می‌کنید می‌توانید با اسکن کردن کدی که پشت این پک‌ها قرار دارد استیکرهای موجود در پک فیزیکی خود را در نسخه دیجیتال بازی نیز در اختیار داشته باشید.

طرفدارانی که تا قبل از ۳۱ آگوست آلبوم خود را تکمیل کنند در قرعه کشی جایزه بزرگ این مسابقه وارد می‌شوند و ۵۰ برنده این قرعه کشی کتاب فیزیکی رسمی، لوکس و زیبای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از پانینی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این برندگان این مسابقه کد پانینی من را دریافت می‌کنند که به کمک این کد می‌توانند ۱۰ استیکر فیزیکی را سفارش داده و در کتابی که برنده شده‌اند نگاهداری کنند. استیکرهای پانینی من قابل شخصی سازی است و شما می‌توانید با استیکرهای خاص پانینی خود را در تاریخ فوتبال ثبت کنید.

در طول ۷ هفته‌ای که از آغاز این بازی می‌گذرد رقم سرسام آور ۱۱۵ میلیون جابه جایی کارت بین طرفداران و شرکت کنندگان در آلبوم پانینی جام جهانی ۲۰۱۸ ثبت شده است اما هنوز این رقم می‌تواند بیشتر و بیشتر بشود چرا که هنوز ۳ تا ۳.۵ میلیون نفر از شرکت کنندگان در این بازی هنوز موفق نشده‌اند آلبوم خود را تکمیل کنند. بنابراین اگر شما هم هنوز موفق نشده‌اید آلبوم خود را تکمیل کنید سعی کنید به گروه‌ها و تیم‌هایی بپیوندید که در آنها بتوانید کارت‌ها و استیکرهایی که هنوز موفق به دریافت آنها نشده اید را به دست آورید.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه