تحول نسل‌های ب‌ام‌و سری ۳ به روایت تصویر!

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همه‌ چیز از یک موتور شروع شد، البته یک موتور هواپیما! آن زمان که آلمان درگیر جنگ جهانی بود، شرکتی متولد شد تا افتخار آفرین شود. شرکتی که موتورهای هواپیما را تولید کرد و ساخته‌هایش مورد تحسین بسیاری از کارشناسان و منتقدین قرار گرفت. اسم این شرکت، ب‌ام‌و است.

اصلا تمام ماشین‌های دنیا یک طرف و ب‌ام‌و طرف دیگر. آخر مگر می‌شود که یک خودروساز تا این حد با ظرافت کار کند؟ اینکه وقتی بخواهد ماشینی بسازد، هیجانی بی‌حدومرزی از چهره‌ی ماشین سرازیر کند؛ از یک ماشین قدیمی و به اصطلاح کلاسیک مثل اتاق E30 گرفته تا یک کوپه هیبریدی با ظاهر فضایی، مدرن و متفاوت مثل i8.

این شرکت برعکس خیلی از خودروسازهای امروزی، کار خودش را در سطوح بسیار بالا شروع کرد؛ از ساختن موتور هواپیما! از همان اول هم موفق عمل کرد و امروز به عنوان یکی از خواستنی‌ترین برندهای دنیا شمرده می‌شود. امروز می‌خواهیم نگاهی به تمام نسل‌های سری ۳ داشته باشیم تا ببینیم از تولد اولین نسل سری ۳ (یعنی اتاق E21) تا جدیدترین مدل آن چه تحولاتی را پشت سر گداشته است.

اصلا این تخصص ب‌ام‌و است که قلم را بردارد و ماشینی ایده‌آل به تصویر بکشد. ماشین ایده‌آل یعنی همانی که آدم بگوید، خودش است! این همان ماشینی است که می‌خواهم تا ابد با آن زندگی کنم! ماشینی که بتوان با خانواده به سفر رفت، با دوست و آشنا در خیابان‌های شهر گشت و گذار کرد و با همان، تجربه‌های رانندگی در خلوت تنهایی ثبت کرد. ماشینی که با صدای دلنشین موتور و اگزوش، اجازه ندهد که راضی شوید از آن به سادگی پیاده شوید!

یادتان نرود که در کامنت‌ها، نظرتان را برایمان بنویسید. مثلا اینکه آیا شما هم از طرفداران این برند آلمانی و باواریایی هستید یا طرفدار برند دیگری؟

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar alireza ahmadi

    خشایار جان اول اینکه خسته نباشی با هیجان و زیبا نوشتی.
    در جواب سوالت, بی ام دابالیو رو دوست دارم ولی, تمام ماشین ها یک طرف لامبورگینی هم طرف دیگه.

  2. Avatar شهاب

    اگه I3 بزاریم کنار بی ام دابلیو تنها کمپانی که همه محصولاش دوست داشتنیه، حتی بنز هم یه کلاس A غیر قابل تحمل داره ولی BMW اصلا

  3. Avatar دیجی کالا

    عالی بود عالی …
    توی نقد و بررسی شما تعداد انگشت شماری غلط املایی وجود داشت

  4. Avatar ///mahdispd

    مثل اینکه دست به قلم شما از بی ام و هم بهتره!! خیلی با ذوق و شوق نوشته بودید حض کردم اری بی ام و ولی عشق موستانگه

  5. Avatar محمد

    BMW عشقه.
    مخصوصاً سری ♡۳♡

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه