زمین را در آغوش بگیریم؛ تخفیف‌های هیجان انگیز دیجی‌کالا به مناسبت روز زمین پاک

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا تصمیم گرفته تا همزمان با روز جهانی زمین پاک، با فروش ویژه‌ی لوازم مرتبط با این روز در بزرگداشت آن سهیم باشد.
روز جهانی زمین پاک برای ایجاد آگاهی در سطح جهان و همچنین قدردانی از الطاف زمین و منابع طبیعی آن است. این روز توسط سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده و هر سال طی مراسمی خاص در سراسر جهان برگزار می‌شود. روز زمین پاک مناسبت سالانه‌ای است که برای افزایش آگاهی تمامی افراد و قدردانی از محیط زیست کره زمین ثبت شده است.

تا ۶۰ درصد تخفیف کالاهای طبیعت‌گردی

دیجی‌کالا هم تلاش می‌کند تا سهمی در بزرگداشت خانه‌ی همه‌ انسان‌ها داشته باشد. به همین مناسبت جشنواده‌ی ویژه‌ای را در تاریخ یکشنبه دوم اردی‌بهشت تدارک دیده‌ایم. در روز بزرگداشت زمین پاک، گروه‌های مختلفی از قبیل لوازم ورزشی، تجهیزات طبیعت‌گردی و لوازم باغبانی با تخفیف‌های ویژه‌ای همراه خواهند بود. مشتریان دیجی‌کالا می‌توانند انواع دوچرخه، تجهیزات کمپین، کفش‌های ورزشی، لباس‌های ورزشی و انواع تجهیزات مربوط به ورزش‌های متنوع را با تخفیف تا ۶۰ درصد خریداری کنند.

ارسال رایگان به سراسر ایران

علاوه بر تخفیف ویژه‌ای که برای گروه‌های کالایی یاد شده در نظر گرفته‌ایم، تحویل خریدهای بالای ۵۰ هزار تومان در سرتاسر ایران در روز دوم اردیبهشت رایگان است.

اگر شما هم تصمیم دارید تا برای پاک نگه داشتن زمین و استفاده‌ی بهینه از محیط زیست قدم بردارید، ما در کنار شما هستیم. پس روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه چشم از دیجی‌کالا بر ندارید. گروه‌های کالایی متنوع با تخفیف‌های ویژه برای داشتن زمین بهتر در انتظار شما هستند.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه