تخفیف ۵۰ درصدی پهنای باند شامل تمام سایت‌های داخلی خواهد شد

۲۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پهنای باند داخلی

رسول سرائیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم تودیع مدیران سابق شرکت‌های مخابرات و همراه اول و معارفه مدیران جدید این شرکت‌ها در پیگیری وعده وزیر ارتباطات درباب تخفیف نیم‌بهای پهنای باند تمامی سایت‌های داخلی اظهار داشت: وزیر ارتباطات وعده داده بودند که تخفیف ۵۰۰ سایت داخلی در استفاده از اینترنت به تمام سایت‌های داخلی تسری یابد و برای این کار چند روش پیشنهاد شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس معاون وزیر ارتباطات گفت: روش انتخابی پیشنهاد سازمان فناوری اطلاعات ایران بود که مقرر شد سامانه‌ای برای این منظور راه‌اندازی شود که تمامی سایت‌های داخلی متقاضی قرار گرفتن در لیست مشمول تخفیف در این سامانه ثبت‌نام کنند و بررسی شوند و در صورت تائید به لیست مشمولان تخفیف اضافه شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این سامانه از سه هفته پیش ایجاد شده و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است و این سازمان مسئول اعلام عمومی این سامانه خواهد بود.

سرائیان گفت: با عمومی شدن این سامانه فرآیند ثبت متقاضیان بررسی و تائید از این طریق انجام می‌شود و در نهایت خروجی این سامانه به روز شدن و اضافه شدن لیست سایت‌های دارای تخفیف ۵۰ درصدی پهنای باند خواهد بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه