تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۶۳۰ و ۶۶۰ معرفی شدند

۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود شرکت کوالکام امروز از جدیدترشه تراشه‌های میان‌رده اسنپ‌دراگون رونمایی کرد. این دو تراشه که اسنپ‌دراگون ۶۳۰ و اسنپ‌دراگون ۶۶۰ نام دارند از این به بعد روی جدیدترین گوشی‌ّ‌های میان‌رده بازار قرار میگیرند.

براساس اطلاعات منتشر شده این تراشه‌ها برای گوشی‌هایی با قیمت نزدیک به ۳۰۰ دلار ساخته شده‌اند. در واقع این تراشه‌ها روی محصولاتی که قرار میگیرند که تجربه کاربری خوبی را به کاربران منتقل می‌کنند اما قیمتی بسیار کمتر از ۶۰۰ یا ۸۰۰ دلار دارند. البته که گوشی‌های گران قیمت‌تر تجربه کاربری بهتری را به شما منتقل می‌کنند؛ اما با این تراشه‌های جدید می‌شود یک گوشی مناسب بدون پرداخت هزینه بیشتر خریداری کرد.

دو تراشه جدید اسنپ‌دراگون تمام ویژگی‌های تراشه‌های قبلی را دارند. این تراشه‌ها امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و پشتیبانی از صفحه‌های نمایشی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را برای گوشی‌های مختلف به همراه می‌آورند. همچنین از شبکه ۴G LTE هم پشتیبای می‌کنند که البته سرعت مودم آن دوبرابر بیشتر از قبل شده است.

تراشه‌های جدید از دوربین‌های دوتایی هم پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل شایعه شده که گوشی گلکسی C10 سامسونگ با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ راهی بازار می‌شود. پردازنده و پردازنده گرافیکی این تراشه‌ها ۲۰ و ۳۰ درصد در مقایسه با مدل‌های قبلی سریع‌تر شده‌اند.

جدیدترین تراشه‌های کوالکام با تکنولوژی ۱۴ نانومتری ساخته شده‌اند که سرعت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. نسل قبلی این تراشه‌ها با فناوری ۲۸ نانومتری ساخته شده بود. این ویژگی باعث شده که تراشه‌های جدید باعث شوند که عمر باتری گوشی‌ها ۲ ساعت بیشتر شود.

 

منبع: ubergizmo

‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه