ویندوز ۱۰ موبایل از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ پشتیبانی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که شرکت کوالکام هنوز تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ را معرفی نکرده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های جدید شرکت مایکروسافت که در آینده با سیتسم عامل ویندوز ۱۰ موبایل راهی بازار می‌شوند، از این تراشه پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌های جدید مایکروسافت با ویندوز ۱۰ موبایل و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ که هنوز از طرف کوالکام معرفی نشده، راهی بازار می‌شوند.

با توجه به اطلاعاتی که در سایت MSDN قرار گرفته، مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که از تراشه‌ای به نام Qualcomm MSM8998 پشتیبانی می‌کند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این تراشه دقیقا چه مدلی خواهد بود. بد نیست که بدانید تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ قبلا با نام MSM8996 شناخته می‌شد.

به نظر می‌رسد تراشه‌ی جدیدی که مایکروسافت به آن اشاره کرده مربوط به اسنپ‌دراگون ۸۳۰ می‌شود. البته ساخت تراشه‌ی جدید از طرف کوالکام بعید نیست و مایکروسافت هم برای گوشی‌های بعدی خودش قصد دارد که از این محصول استفاده کند. البته تراشه‌ی جدید کوالکام به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ یا اواخر سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

آیا مایکروسافت از هم اکنون خودش را برای عرضه‌ی گوشی جدیدی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ آماده می‌کند؟ این شرکت شرایط خوبی در بازار ندارد و سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل هم آن طور که باید و شاید نتوانسته نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه