تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ را سامسونگ می‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که سامسونگ در حال ساخت گوشی گلکسی S8 است. محصولی که به احتمال زیاد با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ راهی بازار خواهد شد. براساس جدیدترین شایعات منتشر شده در رسانه‌های کشور کره‌ی جنوبی، شرکت سامسونگ در حال ساخت تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۳۰ با معماری ۱۰ نانومتری است.

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S8 را با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ راهی بازار می‌کند.

در این سایعات گفته شده که سامسونگ یک قرار داد انحصاری با شرکت کوالکام امضا کرده که به واسطه‌ی آن تولید تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ با معماری ۱۰ نانومتری در اختیار این شرکت باشد. حتی مشخص شده که تکنولوژی ساخت این تراشه‌ FoPLP است که به معنای Fan-Out Panel Level Package خواهد بود که تنها در اختیار سامسونگ است. حتی مشخص شده که سامسونگ و کوالکام قصد دارند با همکاری هم یک مرکز تولید جدید راه‌اندازی کنند.

استفاده از تکنولوژی FoPLP باعث می‌شود که هزینه‌ی ساخت تراشه‌های موبایل کاهش پیدا کند و اندازه‌ی آن هم کمتر شود؛ در نتیجه گوشی‌های باریک‌تری تولید می‌شوند.

در شایعات قبلی به این موضوع اشاره شده بود که گوشی گلکسی S8 شرکت سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ هم راهی بازار می‌شود که این تراشه هم با معماری ۱۰ نانومتری تولید خواهد شد. البته عملکرد این دو تراشه بسیار نزدیک به هم خواهند بود.

هنوز هیچ‌کدام از شایعات منتشر شده تایید نشده‌اند.

منبع: etnews

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Next is Now

    زنده باد پرچمدار تکنولوژی؛ سامسونگ

  2. sina

    خدا رحم کنه

  3. ترفدار سونی

    منفجر نشه یهووو خخخ

  4. مجتبی

    سلام
    کسی از دوستان خبر داره شرکت ( کوالکام )
    متعلق به چه کشوری هست ؟
    که قبلا اون کشور تولید میکرده
    حالا سامسونگ هم شاید جزه اون کشور بشه

    1. مهدی

      مطعلق به usa . واثعا که چقدر این کشور از نظر صنعت قویه !

  5. reza ch

    ماشالا سامسونگ احسنت 🙂

    1. سعید

      من حدود ۱۰ ماهه که جی ۴ دارم و خیلی خیلی هم راضیم ازش…ولی قطعا گوشیه بعدیه من s8 edge هستش…من اصلا پایبند به هیچ برندی نیستم و فقط دنبال بهترینم…مطمئنا با خراب کاری یی که سامسونگ در مورد نوتِ۷ به بار اورد قطعا گوشیِ بعدش از همه نظر کامِل هستش ..چون میدونه که مشتریاش یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنن…نظرِ همه محترمه ولی انتخاب بعدیه من s8 edge هستش…بدونِ شک.????????????

      1. reza ch

        احسنت به شما 🙂
        انتخاب فوق الهاده ای کردی دوست عزیز 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه