تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۳ در گلکسی نوت ۷ استفاده خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین اطلاعات از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۳ سامسونگ در بنچمارک Geekbench لو رفت. در اطلاعات لو رفته این تراشه‌ روی گوشی جدیدی با نام SM-N935F قرار گرفته که به احتمال زیاد گلکسی نوت ۷ خواهد بود. همچنین در حالی که انتظار داشتیم این گوشی شش گیگابایت رم داشته باشد، در این اطلاعات به وجود ۴ گیگابایت رم روی نوت ۷ اشاره شده است. به همین دلیل احتمال دارد که گوشی جدید سامسونگ در دو مدل با رم‌های مختلف در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در اطلاعاتی که روی بنچمارک Geekbench قرار گرفته، این تلفن همراه هوشمند در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲۳۰۰ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۸۱۱۰ را به‌دست آورده است. این گوشی با اندروید ۶.۰.۱ آزمایش شده و هنوز مشخص نیست که آیا اندروید ۷.۰ به صورت پیش فرض روی آن قرار می‌گیرد یا خیرد.

sam4

لازم به ذکر است که روز گذشته مدلی دیگر از این گوشی با شماره مدل SM-N930F با تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ هم در بنچمارک Geekbench دیده شد که اندروید ۷.۰ روی آن قرار گرفته بود. البته تراشه‌ی ۷۴۲۰ قدرت کمتری نسبت به اگزینوس ۸۸۹۳ دارد.

به احتمال زیاد گوشی گلکسی نوت ۷ در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۳ و در سایر کشورها با اگزینوس ۸۸۹۳ راهی بازار خواهد شد.

‌‌

منبع: Geekbench

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه