تراشه جدید آیفون X رقبای قدرتمند اندرویدی را در هم شکست

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون X در بنچمارک Geekbench مورد ارزیابی قرار گرفته و توانسته همه رقبای اندرویدی را با فاصله قابل‌توجهی شکست دهد.

پرچم‌دار جدید اپل به صورت چندهسته‌ای و تک‌هسته‌ای مورد ارزیابی قرار گرفته‌ و در این ارزیابی‌ها موفق شده با فاصله‌ای قابل توجه در رقابت سرعت پیروز میدان شود و رقبای اندرویدی را شکست دهد.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که بنچمارک‌ها در زمینه مقایسه گوشی‌هایی که به پلتفرم‌های مختلف تعلق دارند آنقدرها دقیق نیستند اما با وجود این موضوع تفاوت عملکرد سرعت بسیار قابل‌توجه و زیاد است.

تراشه جدید A11 Bionic به کار رفته در آیفون X در امتیاز تک هسته‌ای از تراشه A10 Fusion عملکرد بهتری داشته. تراشه A10 Fusion که در آیفون‌های سری ۷ به کار رفته بود خود در عملکرد تک هسته‌ای از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ قوی‌تر بود اما حال با معرفی تراشه جدید اپل، آیفون X در عملکرد چند هسته‌ای هم بسیار قدرتمندتر از گوشی‌های اندرویدی ظاهر شده.

تراشه A11 Bionic پردازنده ۶ هسته‌ای با دو هسته high-powered و چهار هسته power-efficient دارد. اما بیشتر از نظر استفاده از هر ۶ هسته به طور هم‌زمان با تراشه نسل قبلی‌اش تفاوت دارد.

نهایتا به این هم اشاره کنیم که آیفون X رم ۳ گیگابایتی دارد. همان میزان رم که در آیفون‌های ۷ پلاس و ۸ پلاس به کار رفته است.

منبع: Phone Arena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. بهنام

    هرچقدر هم که اپل اپل کنید وقتی برای من دوولوپر ارزشی قائل نیست و عملا نمیذاره من ایرانی بتونم اپ تولید کنم اپل برای من چیز بی ارزشیست …
    جغرافیاگرایی چیزیه که اپل به شدت بهش اعتقاد یعنی مردم اون کشور هایی که دلش میخواد حق استفاده از اپل را دارند و بقیه از راه های مختلف و دور زدن های مختلف حق استفاده از اپل را دارند در اینکه ممکنه تکنولوژی اپل از بقیه جلوتر باشه شکی نیست ولی مهمترین چیز کارایی برای یوزر ه که متاسفانه …

  2. tato

    من که قبلا هم عرض کردم .گوشی های اندرویدی فقط روی کاغذ برنده اند ولی چیزی نیستند جز یک غول کاغذی…

  3. سهیل

    جالبه که زیر چنین پستهایی دوستان فن سرسخت اندروید هیچگونه حرفی برای گفتن ندارندو دریغ از یک پست(;

    روی کاغد با اعداد و ارقام خوب بازی میکنند ولی در عمل ….
    یکی از جدیدترین مدل های مرسدس بنز با موتور ۱.۶ لیتری توان ۱۰۰۰ اسب بخار رو داره که البته موتور سمند هم ۱.۶ است
    پس روی کاغذ برای هر دو عدد یکی است ولی این کجا و اون کجا…
    پس لطفا با دیدن چند عدد جوگیر نشید و سریع ۱۰۰ تا پست ندین

    با تشکر(:

  4. farhad2

    اپل برای استفاده‌ی کاربردی تر از هوش مصنوعی امده می‌شود . فردا اگر گوشی پیکسل هوش مصنوعی را با یک عالم اب و رنگ تبلیغاتی جایی بکار برد که اپل استفاده نکرده . دلیل نمی شود اپل عقب افتاده. اپل دارد تمام زمینه‌های اولیه‌اش امده می‌کند تا کاربراش فقط با یک سری اب و رنگ گول نخورند و همچنین اپل بتواند در دراز مدت طرفداران متعصبی برای خودش بسازد تا هرچی دلش خواست تیغشون بزند .
    اپل گرون . محدودیتی دارد که فقط هدف بازاری دارد براش . اما فقط اپل که می‌تواند طرفداران متعصب داشت باشد . چون سال‌ها برای بدست اوردن این افراد محصول بی کیفیت به بازار نداده

  5. saeed

    دوستان اندرویدی حرفی سخنی D:D:D:D:D:D:

    1. رضا

      هیچی فقط آفرین به شما که موجبات این پیشرفت رو فراهم نمودید.

    2. abbas

      مثل سرعت پرواز عقابه ولی عقاب در قفس.

      1. Abmo1102

        جالب بود خندیدم:-) )

    3. ابراهیم

      شما صبر کن تا Kirin 970 بیاد، در خدمتتون هستیم. از طرفی چندین ماه از معرفی ۸۳۵ میگذره، اپل کمتر از ۵ روز هست که پردازنده ی جدید رو معرفی کرده، قطعاً پاسخ دوستان آندرویدی قویتر خواهد بود.

      1. Abmo1102

        محض اطلاعتون آیفون سون هم همرو توی سینگل کور شکست داده که مربوط به یک سال پیشه و در شیش هسته ای(مقدار هسته های آیفون۱۰) به راحتی شکستتون میده اگه یادم باشه فک کنم آیفون ۶اس هم بیشتر بود و دوسال پیش معرفی شده بود:-)))????????????

    4. Wanderer

      والا دم اپل گرم که همچین چیزی زد؛ منتها آدم گریه اش میگیره این گوشی قراره بیفته دست کسایی که بابای اسنپ چت رو با اون صورتک ها درآوردن و حالا میخوان این گوشیو بخاطر انیموجی و کلاسش بگیرن!

      از روز انتشار این شاهکار منتظر خراب شدن اینستاگرام با کلیپ های این دوستان باشید؛ خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه.‌..
      اما بازم دم اپل گرم واقعا عالی بود فکرشو نمیکردم Like

    5. امین

      برادر این نتیجه ها فقط مال geekbenche
      اگه تو سایتا و اپلیکیشانایی که پرفرمنس رو بررسی می‌کنن بری نگاه کنی میبینی نتایجشون کلی با هم فرق داره و با هم متناقضه
      در ضمن میشه نتایج این شرکتا رو خرید
      و آخر اینکه اینا همه عدده و کیفیت یه گوشی رو در نهایت تجربه کاربری و بازده اون و خیلی چیزای دیگه نشون میده نه این عدد بازیا

    6. علی جوادی

      اگه محدودیت سیستم عامل آی او اس رو اندروید داشته باشه;نتایج ده برابر به نفع اندروید تموم میشه…محدودیت همیشه سرعت به همراه داشته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه