تریلر جدید دنیای ژوراسیک ۲ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دنیای ژوراسیک ۲

شرکت فیلم‌سازی «یونیورسال پیکچرز» تریلر دوم فیلم «دنیای ژوارسیک:‌ امپراطوری سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom) را منتشر کرده است؛ تریلری که یکی از مجموعه تبلیغات و تیزرهای خوبی بود که در بین مسابقه‌ی فینال لیگ فوتبال امریکا نمایش داده شد. تریلر جدید دنباله‌ی دنیای ژوراسیک صحنه‌های بسیار هیجان‌انگیز را در خودش جای داده است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در روز اول تیر سال آینده اکران می‌شود.

می‌توانیم شخصیت‌های قسمت اول دنیای ژوراسیک یعنی «کریس پرت» و «برایس دالاس هاوارد» را ببینیم که دوباره برای ایفا نقش خود بازگشته‌اند. در این تریلر می‌بینیم که آن‌ها با یک تیرانوساروس و یک راپتور در افتاده‌اند. تریلر Jurassic World: Fallen Kingdom به ما می‌گوید که پارک قسمت قبلی کاملا نابوده شده است. کریس پرت هم از همان راپتورهایی که در قسمت قبل داشت، مراقبت می‌کند و حتی در یکی دو صحنه‌ی تریلر، آن‌ها به کمکش می‌آیند.

قرار است «جف گولدبلام» (Jeff Goldblum)، از بازیگرهای سه گانه‌ی اصلی «پارک ژوراسیک»، در Jurassic World: Fallen Kingdom نقش «دکتر مالکولم» را دوباره ایفا کند.

دنباله‌ی دنیای ژوراسیک را J.A. Bayona می‌سازد که پیش از کارگردانی فیلم‌هایی مثل «غیرممکن» (The Impossible) و «یتیم‌خانه» (The Orphanage) را برعهده داشته است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در روز ۲۲ ژوئن سال جاری میلادی (اول تیر سال آینده) اکران می‌شود.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید این فیلم را ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

 

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه