تریلر جدید فصل چهارم سریال شرلوک را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فصل چهارم سریال شرلوک قرار است در سال ۲۰۱۷ به نمایش در بیاید و هر چقدر هم به زمان پخش آن نزدیک می‌شویم، تریلرهای مختلفی از آن منتشر می‌شود. امروز تریلر جدیدی از این سریال منتشر شده که شرایط کلی این فصل را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که ماجراهای تاریک‌تر و عجیب‌تری در فصل چهارم این سریال پیش روی بیننده قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را ببینید:

فصل سوم این سریال در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمد و در سال ۲۰۱۶ هم یک قسمت کوتاه با فضایی قدیمی‌تر پخش شد. حالا طرفداران این سریال منتظر هستند تا ادامه‌ی ماجراهای شرلوک را ببینید. فصل چهارم قرار است از تاریخ ۱۲ دی ماه تا ۲۶ دی ماه پخش شود. اگر از جمله دنبال کننده‌های این سریال باشید، حتما می‌دانید که هر فصل آن سه قسمت خواهد داشت. در این سریال «بندیکت کامبربچ» (Benedict Cumberbatch) در نقش شرلوک و «مارتین فریمن» (Martin Freeman) در نقش جان واتسون حضور دارند. تا این لحظه مشخص شده که قسمت اول فصل چهارم با نام The Six Thatchers، قسمت دوم با نام The Lying Detective و قسمت سوم با نام The Final Problem پخش می‌شوند.

منبع: ndtv

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. morteza

    جسارتا، قسمت ویژه سال ۲۰۱۶ یک قسمت بود ولی کوتاه نبود! (مثل قسمت‌های دیگه ۹۰ دقیقه‌ای بود)

  2. محمد حبیبی

    بی صبرانه منتظر اومدنش هستم تا دانلودش کنم این سریال فوق العاده اس مخصوصا با دوبله صدا و سیما و اون صدای بم و پر از ابهت شرلوک هلمز

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه