تریلر جدید فیلم لگو بتمن را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از موفقیت فیلم انیمیشن سه‌بعدی لگو در سال ۲۰۱۴ ساخت دنباله‌های دیگری برای این فیلم در نظر گرفته شد. در همان سال ۲۰۱۴ گفته شد فیلم لگوی ۲ در سال ۲۰۱۸ آماده‌ی پخش خواهد شد اما زودتر از آن، در زمستان ۲۰۱۷ قرار است فیلم دیگری با نام «فیلم لگو بتمن» در سینما اکران شود.

در تریلر دوم می‌بینیم که تمرکز روی شخصیت «رابین» است که همیشه در مجموعه‌فیلم‌های بتمن به‌شدت از سوی بتمن تحقیر می‌شود.

در این فیلم که یک انیمیشن اکشن-کمدی سه‌بعدی بر اساس اسباب‌بازی‌های ساخت شرکت لگو است، تم ابرقهرمان به داستان اضافه شده و از آن هنگام تا امروز هر دو دسته طرفداران بتمن و اسباب‌بازی‌های لگو را منتظر نگه داشته است.

حالا که به تاریخ اکران فیلم نزدیک می‌شویم، نوبت به انتشار تریلرها رسیده و به‌تازگی جدیدترین تریلر لگو بتمن در رسانه‌ها منتشر شده است. هرچه که می‌گذرد، قسمت‌های جذاب‌تری از فیلم آینده را پیش روی خود می‌بینیم. پیش از این هم یک تریلر از فیلم لگو بتمن منتشر شده بود و حالا در تریلر دوم می‌بینیم که تمرکز روی شخصیت «رابین» است که همیشه در مجموعه‌فیلم‌های بتمن به‌شدت از سوی بتمن تحقیر می‌شود.

همان‌طور که از تریلر هم می‌شود فهمید، ژانر کمدی به‌شکل محسوسی در لگو بتمن حفظ شده است.

فیلم لگو بتمن ۲۱ بهمن امسال یعنی ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینماهای آمریکا می‌رود. یا دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تریلر جدید این فیلم را ببینید.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mmmmm

    الان یه سری میان میگن بتمن فقط بتمن نولان

  2. Avatar مرتضی

    خوبه. لگو ایده خوبی داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه