تریلر جدید قسمت سوم Captain America را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در روز برگزاری مسابقات «سوپر باول» (Super Bowl) تریلر جدیدی از قسمت سوم فیلم «کاپیتان آمریکا» (Captain America) پخش شد. کاپیتان آمریکا یکی از داستان‌های معروف کمیک‌های مارول هست و طرفداران‌اش منتظر اکران فیلم جدید این سری هستند. فیلم جدید که قسمت سوم از سری کاپیتان آمریکاست، با نام کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) در دست تولید است.

مدتی پیش تریلر سی ثانیه‌ای این فیلم منتشر شد و حالا در جریان مسابقات سوپر باول که بزرگ ترین مسابقات راگبی آمریکاست، تریلر دیگری از این فیلم محبوب پخش شده است. سوپر باول تعداد بیشماری از بینندگان را پای تلویزیون می‌کشاند و با این حساب بهترین فرصت برای نمایش چنین خبرهایی است.

در این تریلر سی ثانیه‌ای قطعه‌ای از ترانه‌ی (United we stand (Divided we Fall به عنوان موسیقی پس‌زمینه پخش می‌شود که به ترانه‌ای نمادین برای اتحاد شناخته می‌شود. در تریلر زیر، بخش‌هایی از فیلم را می‌بینید که آیرون من و بلک ویدو حضور دارند، اما خبری از اسپایدر من نیست. در حالی که قبلا گفته شده بود که اسپایدرمن (Spiderman) هم در این فیلم، در بین ابر قهرمان‌ها بازی می‌کند.

در پایان تریلر از زبان آیرون من می‌شنویم که می‌گوید: “تو طرف اشتباهی رو انتخاب کردی.”

در پایان، این تریلر را مشاهده کنید…

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar وحيد

    چه دعوایی بشه
    یوهووووو

  2. Avatar محمد

    این مرد مورچه رو مارول از کجا دراورد؟
    خیلی داغونه.
    ینی چی آدم سوار مورچه شه.

    1. Avatar meysambb

      مرد مورچه ای خوب بود فیلمش فقط نباید قاطی این ابر قهرمانا میشد چون به نظر من جایی نداره تو این فیلم .ولی به صورت انحصاری فیلم خوبیه

  3. Avatar mohamad

    به احتمال ۹۹ درصد مردعنکبوتی هستش چون اگه دقت کنید کسایی رو که با کاپیتان هستن رو کامل نشون دادن ولی سمت مردآهنی رو نرسیده به آخر کات کردن و دلیل دوم گروه مردآهنی یک نفر کمتر از گروه دوم نشون دادن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه