تریلر جدید Kingdom Hearts III دنیاهای مختلف آن را نشان می‌دهد

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Kingdom Hearts III

به مناسبت نمایشگاه D23 ژاپن، شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از قسمت سوم Kingdom Hearts منتشر کرده است. به لطف این تریلر جدید، توانسته‌ایم از وجود دنیای «شرکت هیولاها» که پیش از این شایعه‌ی آن منتشر شده بود، مطمئن شویم.

تاریخ رسمی بازی قرار است در نمایشگاه E3 2018 اعلام شود.

می‌توانیم در تریلر جدید بازی، شخصیت‌های اصلی فیلم شرکت هیولاها (Mosnters, Inc) یعنی «مایک»، «سالی» و حتی «بو» را ببینیم. دنیاهای «داستان اسباب بازی» و Tangled هم در این تریلر جدید نشان داده می‌شوند. می‌توانیم «سورا» را ببینیم که کنار «وودی» و «باز» و «راپونزل» مبارزه می‌کند.

در کنار نمایش یک تریلر جدید از Kingdom Hearts III شرکت اسکوئر انیکس هم‌چنین از آهنگ اصلی بازی رونمایی کرد. آهنگ اصلی بازی را مثل قسمت‌های گذشته «هیکارو اوتادا» به دو زبان انگلیسی و ژاپنی برای نسخه‌های مختلف خوانده است. نسخه‌ی انگلیسی آهنگ Don’t Think Twice نام دارد و نسخه‌ی ژاپنی آن Chikai (به معنی پیمان) نام‌گذاری شده است.

اسکوئر انیکس می‌گوید که سفینه‌ی سورا در Kingdom Hearts III حضور خواهد داشت و می‌توان با آن هم سفر و هم مبارزات فضایی کرد. برخلاف بازی‌های گذشته قرار است با سفینه گشت و گذار آزادانه‌ای انجام داد.

در حال حاضر تمام استودیوی اوساکا اسکوئر انیکس مشغول کار روی Kingdom Hearts III هستند. این شرکت می‌گوید که بازی را به سه بخش تقسیم کرده است: بخش آغازین، بخش میانی و بخش‌های پایانی. گروه‌های مختلفی در استودیو به صورت جداگانه روی بخش‌ها کار می‌کنند. ساخت بخش آغازین ۹۰ تمام شده است، بخش میانی ۶۰ درصد و بخش پایانی هم هنوز کامل نیست.

«تتسویا نومورا» (Tetsuya Nomura)، کارگردان و خالق مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts می‌گوید که برای پایان قسمت سوم غافلگیری بزرگی در نظر گرفته است که از زمان کار روی بازی‌های فاینال فانتزی در ذهن داشته است.

مهم‌ترین خبر شاید این باشد که تاریخ رسمی بازی قرار است در نمایشگاه E3 2018 اعلام شود.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید بازی را ببینید.

تریلر جدید بازی

تریلر نسخه‌ی انلگیسی آهنگ اصلی:

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه