تریلر جدید Quantum Break، بازی انحصاری ایکس‌باکس وان منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«شاون اش‌مور» (Shawn Ashmore)، بازیگر نقش اصلی بازی Quantum Break دیروز صبح در مراسم The Game Awards 2015 حاضر شد تا تریلر جدیدی از این بازی را به نمایش بگذارد.

بازی Quantum Break با یک سریال تلویزیونی هم همراه خواهد شد که روند و داستان آن توسط انتخاب‌های بازی‌کننده‌ها در بازی شکل می‌گیرد.

بازی Quantum Break توسط استودیوی بازی‌سازی «رمدی» (Remedy)، سازندگان دو شماره‌ی اول مکس پین و آلن ویک، ساخته می‌شود. بازی یک اکشن سوم‌شخص است و درست مثل مکس پین، از مکانیکی برای نگه داشتن زمان بهره می‌برد. با این حال برخلاف مکس‌پین که زمان را آهسته می‌کرد، در Quantum Break زمان کاملا می‌ایستد.

قرار است در کنار بازی، یک سریال تلویزیونی هم ساخته شود. این سریال، داستان بازی را از دیدگاه آدم بد قصه تعریف خواهد کرد. بازی Quantum Break با تهیه کنندگی شرکت مایکروسافت ساخته می‌شود و به همین دلیل هم فقط به طور انحصاری روی کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تریلر جدید بازی در کنار به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی جدید از روند آن، هم‌چنین تاریخ عرضه‌ی Quantum Break را ۵ آوریل سال آینده‌ی میلادی (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) نشان می‌دهد.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید بازی را ببینید.

Quantum Break Trailer

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه