تریلر جدید Shadow of War دنیای بزرگ بازی را نشان می‌دهد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی برادران وارنر، تریلر تازه‌ای از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر کرده است. تریلر جدید دنباله‌ی «سایه‌ی موردور» محیط و مناطق مختلف این بازی را به تصویر می‌کشد؛ طوری که می‌توانیم مناطقی مثل «سیریث آنگول»، «گورگورث» و «جزیره‌ی نورن» را در این تریلر ببینیم.

تاریخ عرضه‌ی Shadow of War برای روز ۲۲ آگوست سال جاری تنظیم شده است.

برای اولین بار است که این محیط‌های متنوع را در «سایه‌ی جنگ» می‌بینیم. به غیر از محیط‌های زیبا و خفن، مبارزه‌ی خوب بازی هم کم و بیش نشان داده می‌شود.

بازی «سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ» دنباله‌ی مستقیمی برای سایه‌ی موردور (Shadow of Mordor) است؛ طوری که این بازی بین دو کتاب «هابیت» و سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه‌ها» اتفاق می‌افتد. استودیوی بازی‌سازی «مونولیث» درباره‌ی سایه‌ی جنگ گفته است که این بازی، دنیایی غنی‌تر و بسیار گسترده‌تر دارد. سیستم شگفت‌انگیز Nemesis هم که بهترین بخش سایه‌ی موردور بود، بسیار عمیق‌تر و پیشرفته‌تر در سایه‌ی جنگ حضور خواهد داشت.

تاریخ عرضه‌ی Shadow of War برای روز ۲۲ آگوست سال جاری تنظیم شده است. بازی هم‌چنین روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. سازندگان Shadow of War گفته‌اند که بازی روی پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس اسکورپیو پیشرفت‌های گرافیکی خواهد داشت.

مایکروسافت همکار اصلی استودیوی مونولیث برای تبلیغ Shadow of War است، در نتیجه می‌توانید منتظر باشید تا در کنفرانس E3 2017 مایکروسافت از این بازی بشنوید.

تریلر جدید Middle-earth: Shadow of War را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه