تریلر دوم وارکرفت منتشر شد: منتظر کیفیت ۴K بلوری باشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اگر از آن دسته کسانی هستید که دوست دارید فیلم‌ها را با بهترین کیفیت ممکن ببینید، خوشحال می‌شوید بدانید تابستان امسال، شرکت فیلم‌سازی Universal Pictures چند عنوان دیگر به لیست بلوری ۴K Ultra HD اضافه خواهد کرد و این برای طرفداران فیلم «وارکرفت» (Warcraft) که تابستان امسال روی پرده می‌رود، خبر خوبی است چون احتمالا وارکرفت هم جزو لیست خواهد بود. این فیلم اقتباسی از مجموعه‌ی بازی «وارکرفت» (Warcraft) محصول موفق شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای «بلیزارد» (Blizzard)، است.

انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی جاری، بیش از ۱۰۰ عنوان فیلم با کیفیت ۴K Ultra HD بلوری و دیجیتال در لیست Universal Pictures قرار بگیرند. با اکران فیلم‌هایی مثل وارکرفت و «شکارچی: جنگ زمستان» (The Huntsman: Winter’s War) در تابستان امسال، حداکثر تا پایان سال جاری میلادی نسخه‌ی ۴K Ultra HD آن‌ها موجود باشد. خبرگزاری انگجت (Engadget) در این‌باره معتقد است دیسک‌های بلوری ۴K فروش نمی‌کنند. با وجود سرویس‌های ویدیویی که ویدیوها را با کیفیت ۴K را در اختیار فیلم‌دوستان قرار می‌دهد، ممکن است خیلی‌ها دیسک‌های گران‌قیمت بلوری ۴K را نخرند. اگر چه کلکسیونرهای زیادی دوست دارند از فیلم‌هایی که خریداری می‌کنند یک نسخه‌ی فیزیکی داشته باشند. اگر شما هم یکی از این کلکسیونرها هستید، تابستان امسال برای‌تان خوشایند خواهد بود.

شهرت و اعتبار شرکت بلیزارد به خاطر کیفیت بازی‌های ویدیویی و داستان‌سازی‌اش، باعث شده طرفداران مجموعه‌ی وارکرفت مشتاقانه منتظر باشند تا این اعتبار پس از انتشار فیلم وارکرفت همچنان محفوظ بماند. شاید دلیل دلواپسی طرفداران این است که فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی، اغلب به موفقیتی که بازی با آن روبه‌رو شده، دست نیافته‌اند.

warcraft

باید منتظر ماند و دید. تریلرهایی که هرچندوقت یکبار منتشر می‌شود ما را در جریان می‌گذارد؛ اگر چه دومین تریلر فیلم وارکرفت به کارگردانی «دانکن جونز» (Duncan Jones) و با بازی «تراویس فیمل» (Travis Fimmel) بازیگر توانای سریال «وایکینگ‌ها»، به تازگی منتشر شده ولی نتوانسته همه را راضی نگه دارد. چرا که با وجود ماهیت حماسی تخیلی فیلم وارکرفت و موسیقی‌متن‌های بسیار مناسب که شرکت بلیزارد روی نسخه‌ی بازی آن کار کرده، شرکت تهیه کننده‌ی فیلم «Legendary»، که در ساخت این فیلم با بلیزارد همکاری کرده، موسیقی متن الکترونیک را برای فیلم برگزیده و انگار با دورن‌مایه‌ی فیلم جور در نمی‌آید. البته مطمئنا نمی‌توان از روی تریلر دوم درباره‌ی فیلم قضاوت کرد؛ علاقه‌مندان این مجموعه امیدوارند آخر کار همان موسیقی متن تریلر اول انتخاب شود و فیلم کامل بهتر از این باشد.

تریلر فیلم برای اولین بار صحنه‌هایی را نشان می‌دهد که تا به حال ندیده‌ایم، اگر از آن دسته کسانی هستید که دوست دارید فیلم غافلگیرتان کند و می‌توانید تا انتشار فیلم صبر کنید، شاید بهتر باشد تریلر را نبینید. در غیر این صورت با دیجیکالا مگ همراه شوید و تریلر این حماسی-تخیلی فوق‌العاده را اینجا ببینید.

منبع: Uberzigmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه