تریلر جدید فصل پنج سریال House Of Cards را ببینید

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
خانه‌ی پوشالی

بدون شک House Of Cards یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در تمام دنیاست. فصل اول این سریال پرطرفدار بیش از چهار سال پیش منتشر شد.

نتفیلیکس تاکنون ۴ فصل از این سریال را پخش کرده است و طرفداران این سریال در انتظار فصل ۵ هستند. خبر خوب این‌که نتفلیکس تریلر فصل ۵ را منتشر کرده و به‌زودی پخش آن شروع خواهد شد.

در سریال House Of Cards فرانک آندروود را (با نقش آفرینی Kevin Spacey) می‌بینیم که در حال مبارزه با رقیب انتخاباتی‌اش ویل کانوی (با نقش آفرینی Joel Kinnaman) برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند.

فصل پنج سریال House Of Cards نهم خرداد ماه منتشر می‌شود.

این تریلر چالش‌های پرفشار اندروود را نشان می‌دهد. تصاویری که نگاهی به فصل آینده‌ی سریال House Of Cards و آن‌چه انتظار داریم ببینیم است.

فصل جدید این سریال داستانی رازآلود و با مانور سیاسی به ما نشان خواهد داد. چیزی که این فیلم را بین طرفدارانش محبوب کرده است.

فصل چهار این سریال ماه مارچ سال گذشته منتشر شد. چیزی که این سریال را بیش از پیش معروف کرد، هم‌زمانی انتخابات آمریکا در واقعیت بود. برای بسیاری از طرفداران این سریال منتظرند انعکاس تحولات سیاسی بعد از ریاست جمهوری ترامپ را در این سریال ببینند.

فصل پنج سریال House Of Cards نهم خرداد ماه منتشر می‌شود.

منبع: ubergizmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه