تریلر فیلم John Wick 2 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

قسمت اول فیلم «جان ویک» (John Wick) با بازی «کیانو ریوز»‌ (Keanu Reeves) صحنه‌های اکشن بسیار هیجان‌انگیزی داشت و همین موضوع باعث شده که مردم از آن استقبال کنند. حتی این فیلم توانست میانگین امتیازات ۶۸ از Metacritic و ۸۵ را از سایت Rotten Tomatoes به دست بیاورد. در نتیجه سازندگان قسمت اول تصمیم گرفتند که قسمت دوم جان ویک را هم بسازند.

فیلم جان ویک: فصل ۲ در تاریخ ۲۲ بهمن اکران می‌شود.

امروز تریلر جدیدی از «جان ویک: فصل ۲» (John Wick: Chapter 2) منتشر شده که سرشار از صحنه‌های اکشن است که خیلی هم خوب کارگردانی شده‌. ماجراهای فیلم دوم در نیویورک رخ می‌دهد و بار دیگر با کلی ماجراهای اکشن و عجیب مواجه می‌شویم؛ اما این تریلر یک نکته‌ی جالب توجه هم دارد. در این فیلم « لارنس فیشبرن» (Laurence Fishburne) هم حضور دارد که قبلا در مجموعه فیلم‌های ماتریکس در نقش مورفیوس با کیانو ریوز هم‌بازی بود.

همچنین در این تریلر مشخص می‌شود که قهرمان فیلم بار دیگر یک سگ دارد. اگر فیلم اول را دیده باشید، حتما می‌دانید سگ جان ویک کشته می‌شود و او کل افرادی که این کار را انجام داده بودند را کشت! حالا نمی‌دانیم که این سگ در فیلم دوم چه نقشی دارد و آیا جان ویک بار دیگر می‌خواهد انتقام سگش را بگیرد یا خیر.

فیلم جان ویک: فصل ۲ در تاریخ ۲۲ بهمن اکران می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم را ببینید:

منبع: Polygon

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ehsan

    سلام، ممنون از ویدیو ولی با کروم موبایلم نمیتونم دانلودش کنم گزینه دانلودش مشکل داره!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه