تریلر قسمت ششم و آخر Hitman را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

همانطور که یکی دو هفته‌ی پیش گفته بودیم، آخرین قسمت از فصل اول بازی «هیتمن» عرضه شده است. استودیوی بازی‌سازی Io-Interactive، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های هیتمن، گفته است که در قسمت ششم هیتمن، بازی‌کننده‌ها باید تمام آموخته‌های خودشان را در پنج قسمت قبل به کار گیرند. قسمت ششم هیتمن در «هوکایدو» اتفاق می‌افتد و قرار است داستان فصل اول این بازی را تمام کند.

فصل اول هیتمن در ماه بهمن به صورت دیسکی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس قسمت جدید مجموعه بازی‌های هیتمن را به صورت دیجیتالی و چند قسمتی عرضه کرده است؛ طوری که به ترتیب قسمت‌های اول تا پنجم این بازی، در شهرهای «پاریس»، «ساپینزا»، «مراکش»، «بانکوک» و «کلرادو» اتفاق افتاده بودند.

«هانس سیفرت» (Hannes Seifret)، مدیر استودیوی بازی‌سازی Io-Interactive درباره‌ی تصمیم‌شان برای عرضه‌ی هیتمن جدید به صورت چند قمستی گفته است: “اینکه تصمیم گرفتیم هیتمن را کاملا دیجیتال عرضه کنیم، تصمیمی بسیار شجاعانه بود. این موضوع از پایه نحوه‌ی ساخت بازی را تغییر داد و برای ما، موفقیتی بزرگ بود. توانسته‌ایم بزرگ‌ترین مناطق هر بازی هیتمنی را بسازیم و هر هفته محتوای جدیدی به بازی اضافه کرده‌ایم.”

مدیر استودیوی سازنده‌ی هیتمن به این موضوع اشاره می‌کند که به احتمال زیاد، هیتمن ساختار دیجیتالی و چند قسمتی خود را حفظ خواهد کرد: “فصل اول را تمام کرده‌ایم. اما این موضوع آغازی تازه را برای‌مان رقم زده است.”

می‌توانید در ادامه، تریلر قسمت ششم Hitman را ببینید. نسخه‌ی کامل فصل اول هیتمن در ماه بهمن به صورت دیسکی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: All Games Delta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar وحید

    تریلرش خیلی خفن بود

  2. Avatar سهیل

    چجوری باید اینو تهیه کنیم برا کامپیوتر
    کرک شده؟ اگه نه خریدش چجوریه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه