تریلر مستند ترسناک Slenderman را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از دیدن مستندهای مثلا ترسناکی که درباره‌ی قاتل‌های ناشناس زنجیره‌ای صحبت می‌کنند، لذت می‌برید، بد نیست نگاهی هم به مستند جدید شبکه‌ی تلویزیونی HBO بیاندازید. این شبکه خبر از ساخت مستندی درباره‌ی شخصیت «اسلندرمن» (Slenderman) داده است.

شبکه‌ی HBO زمان عرضه‌ی مستند Beware the Slenderman را مشخص نکرده است.

اولین تریلر مستند «از اسلندرمن بترسید» (Beware the Slenderman) منتشر شده است؛ تریلری که به ما می‌گوید قرار است قصه‌ی «مورگان گیسر» و «آنیسا ویر» را بشنویم. این دو دختر ۱۲ ساله به یکی از دوستان‌شان با چاقو حمله کرده و ۱۹ ضربه به او وارد کرده بودند. این دو دختر باور می‌کردند که شخصیت اسلندرمن وجود دارد و برای اینکه او را خوشحال کنند، به دوست ۱۲ ساله‌شان حمله کرده بودند.

تریلر مستند Beware the Slenderman با توضیحی درباره‌ی شخصیت اسلندرمن شروع می‌شود؛ شخصیتی که در ابتدا به عنوان یک عکس ترسناک ساخته شده و در اینترنت پخش شده بود. با این حال، شخصیت اسلندرمن را بیشتر با بازی Slender می‌شناسیم؛ بازی ترسناکی که برای مدت‌ها، آن‌قدر معروف شده بود که ویدیوهای بازی کردن آن و ترساندن افراد، یوتیوب را پر کرده بودند.

شبکه‌ی HBO زمان عرضه‌ی مستند Beware the Slenderman را مشخص نکرده است. پیشنهاد می‌کنیم که در این مدت، Slender بازی کنید. لینک دانلود بازی Slender را می‌توانید از این جا پیدا کنید.

می‌توانید در ادامه تریلر مستند Beware the Slenderman را ببینید.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Cnet

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه