مقوا بازی نینتندو شروع شد

۲۸ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Nintendo Labo

نینتندو از روش جدیدی برای بازی کردن با کنسول جدید خود رونمایی کرده است. بازی‌های جدید Nintendo Labo برای کودکان و با اهداف آموزشی طراحی می‌شوند. Nintendo Labo در اصل مجموعه‌ای از ست‌های مقوایی است که به کودکان اجازه می‌دهد برای کنسول سوییچ لوازم جانبی بسازند و با آن ساز‌ه‌ها به کمک سوییچ، بازی کنند.

Nintendo Labo مجموعه‌ای از ست‌های مقوایی است که به کودکان اجازه می‌دهد برای کنسول سوییچ لوازم جانبی بسازند.

هر بسته‌ی Labo شامل مجموعه‌ای از مقواهاست که می‌توان با آن‌ها، لوازم جانبی مختلف ساخت؛ مثل یک پیانو با ۱۳ کلید، یک ماشین کنترل از راه دور، یک موتورسیکلت یا چوب ماهی‌گیری.

این سازه‌های مقوایی Toy-Con نام گرفته‌اند و با قرار دادن دسته‌های نینتندو سوییچ در آن‌ها، یعنی همان Joy-Conها می‌توان از این سازه‌ها در بازیهای مختلفی که برای آن‌های طراحی شده، استفاده کرد.

دو بسته‌ی Nintendo Labo معرفی شده است که البته در آینده به تعداد این بسته‌ها اضافه خواهد شد. این دو بسته قرار است در روز ۲۰ آوریل سال جاری میلادی وارد بازار شوند.

Nintendo Labo

بسته‌ی اول قیمتی ۷۰ دلاری دارد و در آن مقواهایی برای ساخت یک خانه، یک ماشین کنترل از راه دور، یک چوب ماهگیری، موتورسیکلت و هم‌چنین پیانو قرار دارد.

بسته‌ی دوم ۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و می‌توان با استفاده از مقواهایی که در اختیار کودکان قرار می‌دهد، یک کوله پشتی بزرگ ساخت که در یک بازی رباتی استفاده می‌شود.

هر دو بسته شامل بازی‌هایی مختص خود هستند که روی کارتریج قرار دارد و همراه آن عرضه می‌شود.

نینتندو هم‌چنین یک بسته‌ی ۱۰ دلاری دیگر هم عرضه می‌کند که شامل شابلون، برچسب و هم‌چنین نوارهای چسب رنگی است و می‌توان از آن‌ها برای شخصی‌سازی مقواها استفاده کرد.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بهتر با Nintendo Labo ویدیوی زیر را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. cp.mahdi cp.mahdi

    من وقتی طراحی اولیه سویچ رو دیدم حدس زدم نینتندو میخواد کلی کارا باهاش بکنه.
    الان اشک تو چشام جمع شده و آرزو میکنم که ۷ ساله باشم و این پکها رو با یه سویچ داشته باشم. و بیشتر غمگینم چون نمیتونم از اینا برای داداش کوچیکم تهیه کنم. 🙁
    مطمئنم هر بچه ای با نینتندو بزرگ بشه آیندش درخشانه. جهان بهتر رو بچه هایی میسازن که زلدا بازی کنن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه