تریلر پیش از عرضه‌ی بازی Mirror’s Edge Catalyst را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت «الکترونیک آرتز» (EA) به همراه استودیوی بازی‌سازی «دایس» (DICE) تریلر پیش از عرضه‌ی بازی «لبه‌ی آینه: کاتالیست» (Mirror’s Edge Catalyst) را منتشر کردند.

قسمت جدید مجموعه بازی‌های لبه‌ی آینه در تاریخ ۱۸ خرداد ماه عرضه می‌شود.

قسمت جدید مجموعه بازی‌های لبه‌ی آینه یک بازسازی مجدد از این مجموعه خواهد بود و داستان شخصیت «فیث کانرز»‌ (Faith Connors) را روایت می‌کند. او در طول بازی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و مجبور می‌شود کاری‌هایی را به صورت ناخواسته انجام دهد.

بازی لبه‌ی آینه: کاتالیست در تاریخ ۱۸ خرداد ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌

در گذشته تریلر داستانی این بازی هم منتشر شده بود که پیشنهاد می‌کنیم، حتما آن را ببینید. همان طور هم که گفتیم این بازی روی کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. به همین دلیل بد نیست سیستم خودتان را برای این بازی آماده کنید تا بتوانید بهترین تجربه‌ی ممکن را به‌دست بیاورید.

اگر هم خیلی به لبه‌ی آینه: کاتالیست علاقه‌دارید می‌توانید نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی را بخرید که یک مجسمه‌ی زیبا از قهرمان اصلی بازی را هم به همراه دارد. البته عرضه‌ی این بازی چند باری هم به تاخیر افتاد که خوشبختانه این اتفاق دیگر رخ نمی‌دهد.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Ali S

    بنظرم بفروشه
    منم حتما میخرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه