تصاویری از گجت سلامتی سامسونگ لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گجت سلامتی سامسونگ

تصاویر لو رفته از گجت کنترل سلامت و فیتنس سامسونگ شباهت آن را با ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 نشان می‌دهد.

حدود دو ماه پیش شایعات مربوط به یک دستگاه کنترل سلامتی و فیتنس سامسونگ در گوشه و کنار به چشم خورد. آن موقع اطلاعات زیادی درباره‌ی این محصول وجود نداشت و البته هنوز هم جزییات زیادی از آن معلوم نیست. اما جدیدترین تصاویر لو رفته از این محصول واقعی به نظر می‌رسند. این دستگاه که در آینده معرفی خواهد شد، شباهت زیادی به گجت‌های پوشیدنی فیتنس ندارد.

ظاهرا این گجت شباهت زیادی به ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 دارد. فریم آن فلزی بوده و بند آن هم پلاستیکی است. در ضمن، حاشیه‌ی آن هم مثل Gear S2 می‌چرخد. اما این طراحی یک سوال را در ذهن ایجاد می‌کند. قبلا شایعه شده بود که SM-R150 جزو دستگاه‌های ارزان قیمت خواهد بود. اما اگر قرار باشد این گجت سلامتی شبیه ساعت Gear S2 باشد، آیا قیمت‌اش هم به همان‌ اندازه بالا خواهد بود؟

درباره‌ی عملکردها و قابلیت‌های SM-R150 اطلاعات زیادی وجود ندارد. اما شاید کاربرد مربوط به فیتنس آن، قیمت‌اش را پایین بیاورد. رابط کاربری آن با رابط کاربری Gear S2 تفاوت دارد. با توجه به عدم وجود اطلاعات کافی از این دستگاه، به نظر می‌رسد تنها گزینه این است که تا زمان معرفی رسمی این محصول صبر کنیم.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه