تصاویر و اطلاعاتی جدید از قیمت Note 7 و هدست New Gear VR

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

این‌طور که پیش می‌رود رسانه‌ها نمی‌خواهند بگذارند در روز رونمایی از گلکسی نوت ۷ موضوع جدیدی پیش روی مردم قرار بگیرد! دوازدهم مرداد روز رونمایی از فبلت پرچم‌دار سامسونگ است و حالا که زمان کوتاهی تا آن روز باقی مانده باز هم اخبار جدیدی درباره‌ی نوت ۷ دریافت کرده‌ایم. این‌بار علاوه‌بر تصاویر ۳۶۰ درجه‌ی با کیفیت، اطلاعاتی درباره‌ی بعضی مشخصات، ابعاد، وزن و قیمت این گوشی در جاهای مختلف دنیا منتشر شده است.

گلکسی نوت ۷ در ابعاد ۷.۹ × ۷۳.۹ × ۱۵۳.۵ و با وزن ۱۶۸ گرم به بازار گوشی‌های هوشمند می‌آید. این ابعاد شباهت زیادی به ابعاد فبلت پرچم‌دار قبلی سامسونگ یعنی نوت ۵ دارد؛ با ایت تفاوت که این‌بار به لطف دو لبه‌ی خمیده‌ی گوشی، سامسونگ موفق شده دستگاه کمی باریک‌تری را عرضه کند.

نوت ۷ در فرانسه با قیمت ۸۵۰ یورو فروخته خواهد شد که به این‌ترتیب احتمالا در آمریکا قیمتی معادل ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار خواهد داشت.

نوت ۷ اولین دستگاه از سری Galaxy Note است که قرار است ضدآب و ضد گردوغبار باشد. به‌جز این‌ البته اولین در ارایه‌ی اسکنر عنبیه‌ی چشم هم هست.

منابع فرانسوی می‌گویند این دستگاه در فرانسه با قیمت ۸۵۰ یورو فروخته خواهد شد که به این‌ترتیب احتمالا در آمریکا قیمتی معادل ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار خواهد داشت.

در اخبار قبلی هم حتما مطالعه کرده‌اید که به احتمال زیاد قرار است هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ با نام New Gear VR همزمان با نوت ۷ به‌طور رسمی معرفی شود.

در زیر تصاویری از این دو محصول جدید را سامسونگ مشاهده می‌کنید. بعضی تصاویر را ممکن است قبلا دیده باشید اما این‌بار رنگ دستگاه به‌وضوح قابل‌تشخیص است و جزییات بهتری را می‌توانیم ببینیم. ناگفته پیداست که این تصاویر تایید رسمی را از سامسونگ دریافت نکرده‌اند اما به‌هرحال در آخرین اخباری که از منابع موثق خوانده‌ایم، دریافت شده‌اند.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar پوریا

    لبه ها و گوشه هاش کپی برابر اصل با اکسپریا زد ۳
    اینجاست که میگن چیزی که واسه بقیه آرزوست واسه سونی خاطرست

    1. Avatar Ali S

      شوخیه دیگه، نه؟
      داداش یه چیز بگو بگنجه بخدا نمیدونم چی بگم… آقــــــــــــــــــــا ســــــــــامــــــســونگ لبـــــــش گـــــــــــــــــــــرده
      ســـــــــــونـــــــــــــی لبــــــــــــــــــش تـــــــــــــــیزه
      ســــــامسونگ اج اسکرین داره سونی نـــــــــــــــــــــــداشت
      سامسونگ اثر انگشت رو هومه سونی رو لبه

  2. Avatar Arsalan

    دوباره امسال هم بهترین گوشی ماله سامسونگه

  3. Avatar Next is Now

    غول جدید دنیای فبلت ها داره میاد

  4. Avatar Arian

    حالا اگه اپل این تکنولوژی هارا میاورد داخل گوشیش احتمالا با قیمتی نجومی اون هارو میفروخت

    1. Avatar مرتضی

      خیلی ببخشید اما سیاست اپل اینه که گوشی های قدیمیش رو ارزون میکنه و گوشیه جدیدشو همون قیمت قبل میزاره لطفا اگه از چیزی اطلاعی نداری حرف نزن….

      1. Avatar Ali S

        گوشی ای که فناوری هاش قدیمی شده باشه و سیستم اون نسبت به گوشی های امروز ضعیف تر باشه ، به چدرد میخوره ارزون بشه؟
        واقعا که خنده داره این حرف.

      2. Avatar آرین

        منظورتون آیفون هستش دیگه؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه