تصاویر جدید Dishonored 2 اتمسفر زیبای بازی را نشان می‌دهد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «بتسدا»، تهیه‌کننده‌ی بازی «سرافکنده» یا همان Dishonored، تصاویر جدیدی از قسمت دوم این بازی منتشر کرده است. این هفت تصویر جدید از Dishonored 2، بازی را همانطور که انتظار داریم، زیبا و در عین حال کمی عجیب و ترسناک نشان می‌دهند.

این بازی قرار است در روز یازدهم نوامبر سال جاری میلادی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تصاویر جدید Dishonored 2، سبک و سیاق هنری این بازی را به خوبی نشان داده‌اند. این بازی که از نظر هنری، استایل خاصی برای خود دارد، چند وقت پیش حتی در موزه‌ی Art Ludique در پاریس بخش بزرگی را به خودش اختصاص داده بود. اتمسفر سنگین و زیبای بازی، در تصاویر به خوبی پیدا هستند.

با اینکه روند بازی سرافکنده ۲ را دیده‌ایم و کم و بیش می‌دانیم که با چه نوع بازی‌ای طرف هستیم، اما به غیر از چند شخصیت و توانایی‌های آن‌ها، اطلاعات بیشتری از بازی نداریم. ظاهرا استودیوی بازی‌سازی Arkane Studios قصد دارد تا بهترین بخش‌های بازی خود را درست مثل شماره‌ی اول، در تریلرها و تصاویرهای‌اش نشان ندهد و تازگی بازی را حتی برای کسانی که آن را دیده‌اند، حفظ کند.

قسمت دوم بازی Dishonored، دنباله‌ای مستقیم برای قسمت اول آن است. این بازی قرار است در روز یازدهم نوامبر سال جاری میلادی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تصاویر جدید Dishonored 2 را ببینید. اگر تصاویر را ذخیره یا آن‌ها را در صفحه‌ی جدیدی باز کنید، می‌توانید در سایز اصلی‌شان آن‌ها را بررسی کنید.

Dishonored 2 (1) Dishonored 2 (2) Dishonored 2 (3) Dishonored 2 (4) Dishonored 2 (5) Dishonored 2 (6) Dishonored 2 (7)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: All Games Delta

 

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه