تصاویر جدید Galaxy C5 به بیرون درز کردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا بزودی قرار است شاهد رونمایی سری گوشی‌های جدید Galaxy C از سوی سامسونگ باشیم. دو گوشی اول این سری هم Galaxy C5 و Galaxy C7 نام‌گذاری شده‌اند و احتمالا تا پایان هفته‌ی آینده رسما معرفی خواهند شد. هر دوی این گوشی‌ها بدنه‌ای فلزی دارند و به همراه اندروید ۶.۰ عرضه می‌شوند. اخیرا تصاویر جدیدی از مدل C5 این سری گوشی‌ها به بیرون درز کرده‌اند.

پردازنده‌ای که در Galaxy C5 قرار داده شده، اسنپ‌دراگون ۶۱۷ است.

سازمان TENAA در چین اطلاعات و تصاویر گوشی Galaxy C5 را در پایگاه داده‌اش ثبت کرده است. اطلاعات منتشر شده، همان مشخصاتی هستند که قبلا شنیده بودیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید سامسونگ در ابعاد ۱۴۵ در ۷۲ درر ۶.۷ میلی‌متر ساخته شده است و ۱۵۳ گرم وزن دارد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. مقدار حافظه‌ی اصلی (RAM) این گوشی هم چهار گیگابایت است.

پردازنده‌ای که در Galaxy C5 قرار داده شده، اسنپ‌دراگون ۶۱۷ است. این گوشی یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و کارت حافظه‌ی microSD هم می‌خورد.

در حال حاضر، نمی‌دانیم که آیا سامسونگ قرار است Galaxy C5 را در تمام دنیا عرضه کند یا نه، اما تا رونمایی رسمی این گوشی صبر می‌کنیم.

Samsung-Galaxy-C5-model-number-SM-C5000 (1) Samsung-Galaxy-C5-model-number-SM-C5000 (2) Samsung-Galaxy-C5-model-number-SM-C5000 (3) Samsung-Galaxy-C5-model-number-SM-C5000

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    با اینک طرفداره سامسونگم ولی باید بگم ک پوشته گوشی خیلی شبیه ایفون شیشه

  2. Avatar Ali S

    اینطور که معلومه دوستان گوشی ای نمیخوان که از کار باهاش لذت ببرن
    گوشی ای میخوان که مثلثی باشه و شبیه هیچ برند دیگه ای نباشه! خب اگه کپی نبود که گوشی شما دوربین نداشت! اصلا گوشی نداشتید!
    اگه خیلی از کپی بدتون میاد تلگرام رو از گوشیتون پاک کنید چون کپی از واتساپ هست!
    چطور اپل کپی میکنه مشکلی نیست؟ اچ تی سی وان a9 وقتی تمام جزئیات آیفون رو کپی میکنه هیچ ایرادی نداره؟
    دیجیکالا ممنون لطفا اینو حذف نکنید!ممنون میشم!

    1. Avatar علی جوادی

      دوست عزیز هر چی کمتر بگی برای بعضیا بهتره…اولین گوشی با قابلیت فیلم برداری و عکاسی رو سامسونگ معرفی کرد و خیلی از پیشرفتهای تکنولوژی مدیون این کمپانی بزرگه…وقتی شرکتی که بیشترین جوایز رو در کنگره ی جهانی موبایل در چند سال از آن خودش میکنه;دیگه احتیاجی به گفتن نداره.سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

      1. Avatar علی محمدی

        اولین گوشی با دوربین مال نوکیا هستش اشتباه نکن

  3. Avatar حسین

    چقدر طراحی زیبا و جدید و متفاوت با تمام سری های دیگه شده :!

  4. Avatar امیر اسدی

    برای این لنزهای بیرون زده یه چراغ چشمک زنی، پرچمی در نظر بگیرن، صاحب تلفن در حال حرف زدن توی خیابون داره راه میره، دیگران متوجه باشن ، گیر نکنه سر و صورتشون رو پاره کنه!!

    1. Avatar علی جوادی

      از بیرون زدگی لنز دوربین جی ۵ و اچ تی سی ۱۰ و اپل و خیلی از کمپانیهای دیگه کمتره…معلومه خیلی وقته دوست عزیز موبایلهای جدید رو ندیدی

  5. Avatar hamid

    iphone 6 و htc 10 میشه galaxy c5

  6. Avatar fzf

    سامسونگ جدیدا زده تو کار اچ تی سی

  7. Avatar امیدmb

    بازم تقلیدی دیگر از سامسونگ
    اول ک دیدمش فک کردم اچ تی سی یا یکی از این شرکتای چینی هستش تنها وجه تمایزش فقط لوگو سامسونگ هستش وبس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه