تصاویر جدید Galaxy Tab S3 قلم بزرگ آن را نشان می‌دهند

۸ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی تب S3

می‌دانیم که قرار است در رویداد MWC امسال، گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و دستگاه‌های جدیدی زیادی ببینیم. یکی از دستگاه‌هایی که کم و بیش از رونمایی‌اش مطمئن شده‌ایم، پرچم‌دار جدیدی در تبلت‌های سامسونگ است. با اینکه قرار است برای رونمایی از Galaxy S8 فعلا یکی دو ماهی صبر کنیم، ظاهرا تبلت Galaxy Tab S3 در همین MWC رونمایی خواهد شد. انتظار داریم که این تبلت از نظر ظاهری، شبیه به Tab S2 باشد، اما سخت‌افزاری بسیار قوی‌تر و یک کیبورد را هم با خودش به یدک بکشد؛ کیبوردی که بی‌شباهت به کیبورد آیپد پرو نیست. جدیدترین تصاویری که از Galaxy Tab S3 منتشر شده‌اند، یک قلم بسیار بزرگ را هم در کنار آن به تصویر کشیده‌اند.

شنیده بودیم که سامسونگ می‌خواهد یک S-Pen را هم برای تبلت Galaxy Tab S3 آماده کند. با اینکه هنوز هم مطمئن نیستیم که آیا سامسونگ این قلم را با خود تبلت می‌فروشد، یا اینکه باید آن را جداگانه بخریم، اما با دیدن ظاهر این قلم، می‌توانیم حدس بزنیم که احتمالا با قلمی که قابلیت‌هایی درست و درمان و خفن دارد، طرف هستیم.

قلم سامسونگ برای Galaxy Tab S3 نه تنها بزرگ‌تر و ضخیم‌تر از مدل‌های قبلی S-Pen است، بلکه از نظر ظاهر هم ما را به یاد قلم Surface مایکروسافت می‌اندازد.

تصویر جدید هم‌چنین پشت تبلت را نشان می‌دهد و می‌توانیم ببینیم که شرکت AKG در ساخت سیستم‌های صوتی این تبلت، دست داشته است. انتظار داریم تبلت Galaxy Tab S3 یک صفحه نمایش AMOLED در اندازه‌ی ۹.۶ اینچ داشته باشد. پردازنده‌ی این تبلت هم طبق شایعات، اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است.

galaxy-tab-s3-black galaxy-tab-s3-silver galaxy-tab-s3-silver-back

‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه