تصاویر بیشتری از خودروی الکتریکی اشکودا را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اشکودا اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰ یک خودروی الکتریکی جدید به بازار عرضه می‌کند. این خودرو با طراحی متفاوتی که دارد، در کلاس جدید و نوظهور هاچ‌بک کوپه SUV جای می‌گیرد. حالا تصاویری از این خودرو منتشر شده که نظر شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، این محصول اشکودا ظاهری اسپرت و جسور دارد. چراغ جلوی این اتومبیل یکپارچه است و با یک ردیف چراغ کشیده پایین هماهنگ شده است. از جلوپنجره و دریچه‌های تهویه هوا خبر ی نیست و همانند خودروی الکتریکی تسلا، بدنه‌ی خودرو تنها میزبان چراغ و لگوی اتومبیل است. خودرو ظاهر بزرگی دارد و ما را به یاد شاسی‌بلند هیجان‌انگیز BMW X6 می‌اندازد؛ همان خودروی غول پیکری که وقتی معرفی شد، همه به آن القاب شاسی‌بلند و کراس‌اور کوپه را داده بودند. رینگ‌های بزرگ ۵ پر دوبل ظاهر اسپرت و هیجان‌انگیزی به این خودرو می‌دهد. خطوط منحنی روی بدنه، نشان‌دهنده‌ی آیرودینامیک بودن اتومبیل است.

نمای پشتی اتومبیل ما را تا حدی به یاد محصولات کره‌ای می‌اندازد. چراغ‌های کشیده‌ی خطر، فرم سپر و چراغ خطر سوم، حس یک اتومبیل لوکس اسپرت را به بیننده می‌دهد. در این بخش، المان‌های دیگر طراحی مثل شیشه‌ی عقب کشیده و خط منحنی صندوق عقب هم دیده می‌شود. نمای داخلی این خودرو ساده ولی نوآورانه به نظر می‌رسد. داشبورد اتومبیل کاملا ساده با طراحی زیبا و متفاوت است. یک فرمان دو شاخه بیضوی، یک داشبورد و یک صفحه‌نمایش لمسی از ادوات اصلی کابین است. به نظر می‌رسد اتومبیل به گیربکس دنده اتوماتیک مجهز شود. حتی احتمال دارد مدل خودران این اتومبیل در سبد محصولات شرکت اشکودا هم قرار بگیرد. رندرها نشان از ظاهر استیل، یکپارچه، ساده و هماهنگ اتومبیل می‌دهد.

اشکودا رسما اعلام کرده تا سال ۲۰۱۹ به دنیای خودروهای الکتریکی ورود می‌کند. این اتومبیل احتمالا تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود. البته در بعضی گزارش‌ها خبر از عرضه‌ی دو مدل دیگر از این اتومبیل تا سال ۲۰۲۵ رسیده است. این شاسی‌بلند الکتریکی روی پلت‌فرم MEB که پلت‌فرم ماژولار ساخته شده توسط فولکس‌واگن است، طراحی و تولید می‌شود. گزارش‌های جدید از احتمال تجهیز این خودرو به پیشرانه‌ی برقی ۳۰۰ اسب‌بخاری خبر می‌دهند.

محصول هیجان‌انگیز اشکودا احتمالا با قیمت ۴۰ هزار پوند (حدود ۵۲ هزار دلار) به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل اشکودا این خودرو را گران‌ترین محصول تولیدی شرکت خود می‌داند. در ادامه با آلبوم تصاویر بیشتر از هاچ‌بک شاسی‌‌بلند کوپه‌ی الکتریکی اشکودا همراه باشید.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه