تصویر دیگری از گوشی جدید نوکیا لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در چند وقت گذشته کلی عکس و تصویر از گوشی معرفی نشده‌ی نوکیا لو رفته بود. امروز هم یکسری عکس جدید از این گوشی به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد که این تصاویر مربوط به گوشی D1C است که کلی خبر از آن شنیده بودیم. این احتمال وجود دارد که نوکیا در حال ساخت دو مدل از این تلفن همراه هوشمند است. یک مدل میان‌رده و یک مدل رده بالا که سخت افزار قوی‌تری هم دارد. هر دوی این گوشی‌ها به اندروید ۷.۰ مجهز شده‌اند. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را مشاهده کنید:

photograph-allegedly-showing-the-mid-range-nokia-d1c

شایعات می‌گویند که این تصاویر مربوط به مدلی می‌شود که به اسنپ‌دراگون سری ۶۰۰ و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. در واقع این تصاویر مربوط به مدل میان‌رده می‌شوند. محصولی که صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۱۲۰ پیکسل دارد.

تفاوت این دو تلفن همراه به احتمال زیاد در دوربین جلو، سنسور تشخیص اثر انگشت، تراشه و میزان رم بیشتر خواهد بود. شایعات می‌گویند که گوشی ضعیف‌تر دوربین جلو و سنسور تشخیص اثر انگشت ندارد. به احتمال زیاد این محصولات در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شوند، اما بعید نیست که در نمایشگاه CES 2017 هم خبرهایی از آن‌ها بشنویم.

منبع: TheAndroidSoul

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    خدا کنه زود بدن بیرون که رقبای قدیمی، سونی و نوکیا دوباره در کنار و در مقابل هم قدرت نمایی کنن و این برندهای متفرقه که در حد رقابت با سونی نیستن برن کنار.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه