تصاویر رسمی تبلت جدید سامسونگ به بیرون درز کردند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ در حال ساخت مدل ۲۰۱۶ تبلت Galaxy Tab A است که به احتمال زیاد یک قلم S Pen هم خواهد داشت. در شایعات قبلی گفته شده که این تبلت جدید از نظر ظاهری شباهت زیادی به Galaxy Tab A 10.1 دارد.

 

تبلت Galaxy Tab A مدل ۲۰۱۶ که قلم دارد با تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود.

امروز تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده‌اند که ظاهر آن را مشخص می‌کنند. البته این تصاویر کیفیت بالایی دارند و به احتمال زیاد عکس‌های رسمی این محصول به حساب می‌‌‌آیند. با توجه به تصاویر، به نظر می‌رسد که این تبلت یک محصول ۱۰.۱ اینچی باشد و با اندروید ۶.۰۱ راهی بازار شود؛ البته هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ آن را به اندروید ۷.۰ بروزرسانی می‌کند یا خیر.

از قبل مشخص شده بود که این محصول جدید از تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ بهره می‌برد و به ۲ گیگابایت رم مجهز شده و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. البته می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی تبلت جدید سامسونگ را با کارت حافظه ارتقا داد. با توجه به شایعات یک باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن قرار گرفته است. همان طور که گفتیم، مهم‌ترین ویژگی این محصول قلم S Pen آن خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که چند مدل از این تبلت جدید که قلم دارد راهی بازار می‌شود؛ اما احتمالا یک مدل فقط وای-فای و یک مدل با پشتیبانی از LTE دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را مشاهده کنید:

منبع: SamMobile

‌‌‌‌‌

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar amir

    انشالاه این دیگه اتیش نمی گیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه