تصاویر رسمی گلکسی مدل‌های جدید J7 و J5 منتشر شدند

۱۳ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از همه‌ی حرف و حدیث‌ها بالاخره تصاویری رسمی از مدل‌های ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی J7 و J5 سامسونگ منتشر شدند. این تصاویر روی سایت چینی سامسونگ قرار گرفته‌اند.

از بین این دو دستگاه، Galaxy J7 مدل قدرتمندتری است که پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی دارد. نمایش‌گر ۵.۵ اینچی Super AMOLED این گوشی با کیفیت Full HD است. Galaxy J7 رم ۳ گیگابایتی دارد و حافظه‌ی داخلی قابل‌ارتقای آن ۱۶ گیگابایت است. این گوشی با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی شارژ می‌شود.

gsmarena_002

J7 با دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، در ابعاد ۱۵۱.۷ × ۷۶ × ۷.۸ میلی‌متری و وزن ۱۷۰ گرمی عرضه شده و در کنار قابلیت NFC از شبکه LTE هم پشتیبانی می‌کند.

gsmarena_0031

در سمت دیگر ماجرا J5 پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی دارد و نمایش‌گر ۵٫۲ اینچی Super AMOLED آن کیفیت HD را ارایه می‌دهد. این گوشی با باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی قابل‌ارتقای ۱۶ گیگابایتی است.

همچنان که تاریخ معرفی و قیمت گلکسی J7 و J5 مدل ۲۰۱۶ نامشخص است،‌ هنوز معلوم نیست این دو گوشی کی در خارج از چین در دسترس خواهند بود.

مثل J7 دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است و در ابعاد ۸٫۱ × ۷۲٫۳ × ۱۴۵٫۸ میلی‌متر و وزن ۱۵۹ گرم از دو شبکه‌ی NFC و LTE بهره می‌برد.

همچنان که تاریخ معرفی و قیمت این دو گوشی نامشخص است،‌ هنوز معلوم نیست کی در خارج از چین در دسترس خواهند بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. بهزاد

    سلام لطفا یک ویدیو نقد و بررسی سامسونگ گلکسی j5 و j7 قرار بدید البته زبان ویدیو فارسی باشه منتظرم مرسی

  2. مهدی

    میخواین تند تند خبر بذارین ، دقت رو فدای سرعت نکنین !!!!
    این نسخه ۲۰۱۶ یا جدید این گوشی هست ، که کلمه “۲۰۱۶” یا “جدید” باید در خبر قید می شد،که متاسفانه خواننده را در ابهام فرو میبرد زیرا J7 و J5 قبلا عرضه شده بودند .

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      سلام. ممنون از توجه‌تون.

      1. مهدی

        خواهش میکنم ، ممنون از توجه و اهمیت شما به کامنت های کاربران 🙂

  3. حسینی پور

    مگه J7 همون J700 سامونگ نیست؟

  4. امیر

    واقعا برای سامسونگ متاسفم… بگذار سونی گوشی بزنه و بعد ازش کپی کن… مدتی بود می گفتم سامسونگ اونقدر شاید کپی کار نیست, ولی با این طرح ها واقعا بدون تردید اصل کپی کاریه… انحنای پشتش و فرم فکتور خود گوشی و لبه هاش شکی نگذاشته…. بریدسری جدیدXperia X را ببینید…. ولی باید فعلا بوق بزنه سامی تو طراحی…

    1. Ali S

      امیر آقای عزیز سونی تا دو روز پیش پشت گوشیش مثل تخته گوشت صاف بود! سامسونگ یعنی از سال ۱۹۸۵ گوشی میزده یعنی همش یه شکل بوده الان داره از سونی کپی میزنه؟ واقعا بعضی دوستان چی فکر کردن که میان اینجا و چیزایی میگن که آدم میخونه فشار خونش میوفته میره تو کما…
      انحنای پشت خخخخ دوست عزیز سری قدیمی تر j5 و j7 هم فریم منحنی داشتن
      ممنون لطفا ثبت شود

  5. حامد

    دوربین جلوی مدل جدید آیفون فلش داره. اینم داره؟

    1. Ali S

      ببخشید کدوم آیفون؟

  6. farid

    رم ۴ که امکان نداره باشه
    بوس بوس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه