تصاویر سه بعدی گلکسی اس ۹ در اپلیکیشن Unpacked 2018 پنهان شده

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 9

سامسونگ به‌تازگی اپلیکیشن  Unpacked 2018 را در گوگل پلی استور منتشر کرده است. یک روزشمار تا رونمایی پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ  که یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده در بارسلونا برگزار می‌شود، در این اپ وجود دارد.

در این اپلیکیشن یک ویژگی واقعیت افزوده وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تیزرها و نکات ریزی را پیش از مراسم مشاهده کنند. یکی از کاربران انجمن ردیت موفق شده با رمزگشایی این اپلیکیشن، به تصاویر سه بعدی که سامسونگ برای نمایش ابعاد مختلف گلکسی اس ۹ در نظر گرفته دسترسی پیدا کند. با دسترسی به این تصاویر نشان می‌دهد که افراد می‌توانند تصویر گلکسی اس ۹ را به‌صورت واقعیت افزوده ببینند.

بیشتر بخوانید: آیا گلکسی اس ۹ به تکنولوژی واقعیت افزوده مجهز شده؟

تاکنون تصاویر و رندرهای مختلفی از گلکسی اس ۹ منتشر شده که بخش‌های مختلف آن را نشان می‌دهد. اما چیزی که امروز لو رفته از جنس واقعیت افزوده است. جالب است بدانید این تصاویر نشان می‌دهد این مدل یک نمونه بنفش رنگ هم دارد. دکمه‌ی بیکسبی هم در این تصاویر دیده می‌شود. سیستم بلندگوی دوتایی روی این گوشی و جای اسکنر اثر انگشت، فلاش و سنسور ضربان قلب نسبت به مدل قبلی این سری یعنی گلکسی اس ۸ تغییر کرده است.

در این رندرها تقریبا همه قسمت‌های موبایل مشخص است و کاربر می‌تواند این مدل سه بعدی را در دست گرفته و بچرخاند تا از همه سمت آن را تماشا کند.

گلکسی اس ۹، در کنار اس ۹ پلاس تا چهار روز دیگر و در بارسلونا رونمایی می‌شود. این رویداد به‌صورت زنده در اپلیکیشن Samsung Unpacked 2018 پخش می‌شود. این برنامه تاکنون تنها برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است.

خبر خوب اینکه دیجی‌کالا مگ با حضور خبرنگار در این مراسم، به‌صورت زنده این رویداد بزرگ را پوشش می‌دهد.

منبع: Phone Arena

آلبوم تصاویر سه بعد گلکسی اس ۹ را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه