تصاویر قاب جلوی گوشی‌های جدید گوگل لو رفتند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل قصد دارد در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۴ اکتبر) دو گوشی جدید خودش را که Pixel و Pixel XL نام دارند را معرفی کند. این گوشی‌ها قبلا به عنوان نکسوس شناخته می‌شدند و مشخص شده بود که HTC‌ در حال ساخت آن‌ها است؛ اما چند وقت پیش گفته شد که نام آن‌ها به Pixel و Pixel XL تغییر کرده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Pixel در اندازه‌ی ۴.۹۹ اینچ و گوشی Pixel XL در اندازه‌ی ۵.۴۶ اینچ ساخته می‌شوند. هر دو مدل از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برند که در پشت گوشی قرار گرفته است. همچنین هر دوی این تلفن‌های همراه هوشمند با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار خواهند شد. به احتمال زیاد گوشی Pixel XL با ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و با قیمت ۶۴۶ دلار بفروش می‌رسد.

امروز هم تصاویری از قاب جلوی این گوشی‌ها به بیرون درز کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. با توجه به این قاب‌ها یک دوربین جلو برای گوشی‌های جدید گوگل در نظر گرفته شده و هیچ چیز خاصی در جلو آن‌ها دیده نمی‌شود.

گوشی Pixel

گوشی Pixel

گوشی Pixel XL مشکی

گوشی Pixel XL مشکی

گوشی Pixel XL سفید

گوشی Pixel XL سفید

منبع: Winfuture

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. رایا

    به نظر من اوج طراحی گوشی‌های نماینده اندرویید (نکسوس) به زمان nexus 6 برمیگرده البته ۶p هم طراحی نسبتا خوبی داره ولی در گوشیهای امسال ظاهرا با افت در طراحی روبرو هستیم. (البته طرح خوب و بد وجود نداره بیشتر بحث به سلیقه مصرف کننده مرتبط هست).

  2. محمد

    لطفا برای جعبه باز ، قبل از شروع شدنش ، اطلاع رسانی کنید که مردم دقیقا بدونند چه روزی هستش .
    تو سایت اطلاع رسانی بشه که خیلی بهتره
    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه