[بروزرسانی] مجموعه‌ی Bioshock رسما رونمایی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

[بروزرسانی]

شرکت بازی‌سازی ۲K Games رسما از مجموعه‌ی Bioshock برای کنسول‌های نسل هشتم رونمایی کرده است. بازی Bioshock: The Collection قرار است همانطور که شنیده بودیم، سه بازی بایوشاک ۱، بایوشاک ۲ و بایوشاک‌: بی‌کران را در خودش جای داده باشد. تمام محتوای دانلودی بازی‌ها در این بسته وجود خواهند داشت. البته بخش چندنفره‌ی Bioshock 2 از این بسته حذف شده است.

قرار است کسانی که دو بازی بایوشاک ۱ و بایوشاک ۲ را در حساب کاربری استیم خود دارند، به رایگان نسخه‌ی بازسازی شده که گرافیک بالاتری دارد را دریافت کنند. بازی Bioshock Infinite در نسخه‌‌ی رایانه‌های شخصی این بسته، از نظر گرافیکی تفاوتی با نسخه‌ای که سه سال پیش عرضه شده بود، ندارد. با این حال، Bioshock Infinite روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ از نظر گرافیکی بروزرسانی شده است.

بازی Bioshock: The Collection قرار است در روز سیزدهم سپتامبر سال جاری (۲۳ شهریور) عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تریلری که از بازی منتشر شده است را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

[مطلب اصلی]

این طور که به نظر می‌رسد، احتمالا باید به زودی منتظر رونمایی از بازسازی مجموعه بازی‌های «بایوشاک» باشیم. دیروز اطلاعات بازی Bioshock: The Collection برای مدتی کوتاه روی وب‌سایت شرکت بازی‌سازی ۲K Games قرار گرفت و توانسته‌ایم حتی تصاویری از این بازی را ببینیم.

بازی‌ها از نظر گرافیکی پیشرفت کرده‌اند.

قضیه فقط هم به وب‌سایت رسمی استودیوی بازی‌سازی ۲K Games ختم نمی‌شود. اکانت رسمی مجموعه بازی‌های بایوشاک (Bioshock) هم اخیرا راه‌اندازی شده و دیروز عبارت “به Rapture خوش‌آمدید” را پست کرده است. طوری که مطمئنم شده‌ایم قرار است خیلی زود، بازسازی بازی بایوشاک برای کنسول‌های نسل جدید معرفی شود.

ظاهرا بازسازی بایوشاک، بسته‌ای به اسم Bioshock: The Collection است که در خودش سه بازی «بایوشاک ۱»، «بایوشاک ۲» و «بایوشاک: بی‌کران» (Bioshock: Infinite) را در خودش جای داده است. این بسته که به احتمال زیاد برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، چند وقت پیش هم در وب‌سایت سازمان رده‌بندی بازی کشور برزیل دیده شده بود.

بازی‌ها از نظر گرافیکی پیشرفت کرده‌اند. می‌توانیم در تصاویر منتشر شده، ببینیم که نه تنها کیفیت بافت‌ها، بلکه حتی اشیای سه‌بعدی محیط هم پیشرفت کرده‌اند؛ طوری که کاملا واضح است تعداد پالی‌گان‌های قسمت‌های مختلف محیط افزایش یافته. با این حال، انتظار نداریم نورپردازی یا دیگر بخش‌های گرافیکی بازی تغییری کرده باشند.

می‌توانید در ادامه، تصاویر منتشر شده از Bioshock: The Collection را ببینید. عکس روی جلد بازی هم به بیرون درز کرده است که فانوس معروف مجموعه بازی‌های بایوشاک را به همراه دارد و دو شهر اصلی بازی Bioshock و Bioshock Infinite در آن دیده می‌شوند.

1467231396-bioshock-the-collection-5 1467231394-bioshock-the-collection-2 1467231394-bioshock-the-collection-3 1467231394-bioshock-the-collection-4 1467231395-bioshock-the-collection 1467231395-bioshock-the-collection-6 1467231396-bioshock-the-collection-1 1467223962-bioshock-the-collection-cover-art

منبع: VG247

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محمد امین

    همیشه عالی بوده،شاهکار استدیویی که شمع وجودش بعد از ۱۷ سال خاموش شد.

  2. Avatar Soroush

    Bioshock=شاهکار

  3. Avatar مسعود

    فقط بایو شاک ۱ خوبه همون موقع هم که اومد بهترین بازی سال شد

  4. Avatar Cyanogen

    از بچگی بازی میکنم … سبکش یه حالت عجیبی هست که تو هیچ بازی ندیدم هم ترسناکه هم جالبه

    1. Avatar آیدین

      دقیقا ، حس عجیبی داشت، بی نظیر بود!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه