تصاویر و مشخصات تبلت‌ گلکسی Tab S3 لو رفت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر از طرفداران پروپاقرص محصولات سامسونگ باشید حتما می‌دانید که این شرکت کره‌ای در کنار گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، فعالیت‌های گسترده‌ای هم در زمینه‌ی طراحی و تولید تبلت‌ها انجام می‌دهد. درست شبیه به گوشی‌های هوشمند که هر سال چندین مدل از آن‌ها به‌عنوان پرچمدار از کارخانه‌های سامسونگ خارج می‌شوند، در میان تبلت‌های این شرکت هم چندین مدل در مقایسه با بقیه سرآمد هستند. سال گذشته‌ی میلادی مدل‌های گلکسی Tab S2 و Tab S2 آمده بودند تا سهم سامسونگ را از بازار تبلت‌ها به‌خودشان اختصاص دهند. اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۱۶ میلادی نوبت به مدل‌های گلکسی Tab S3 و Tab S3 رسیده تا خودی نشان بدهند.

سامسونگ قصد دارد تا در سال ۲۰۱۶ دو مدل جدید از تبلت‌های‌اش را با نام‌های گلکسی Tab S3 و Tab S3 روانه‌ی بازار کند.

بر اساس اطلاعاتی که شب گذشته روی خروجی خبرگزاری Phone Arena قرار گرفت، سامسونگ قصد دارد تا در سال ۲۰۱۶ دو مدل جدید از تبلت‌های‌اش را با نام‌های گلکسی Tab S3 و Tab S3 روانه‌ی بازار کند. البته پیش از این و در بهمن ماه سال گذشته مشخص شده بود که سامسونگ برنامه‌ی تولید این تبلت‌ها را آغاز کرده است. در آن زمان این دو مدل که به ترتیب ۸ اینچی و ۹.۷ اینچی هستند، با نام‌های مدل SM-T719 و SM-T813 شناخته می‌شدند. با این‌که هنوز مشخص نیست سامسونگ دقیقا در چه زمانی و در قالب چه برنامه‌ای قصد دارد از تبلت‌های جدیدش رونمایی کند، اما حالا به لطف یکی از مراجع چینی می‌دانیم که این تبلت‌ها چه شکل و شمایلی دارند و حتی فراتر از آن مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها هم دراختیارمان قرار گرفته است.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد تنها تغییر اصلی احتمال پشتیبانی گلکسی Tab S3 از سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو از روز نخست عرضه است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان TECC کشور چین مدل ۸ اینچی، یعنی گلکسی Tab S3 در مقایسه با مدل سال گذشته تغییرات زیادی به‌خودش ندیده است. ابعاد این تبلت درست شبیه به مدل سال گذشته یعنی ۱۹۸.۶ در ۱۳۴.۸ در ۵.۶ میلی‌متر درنظر گرفته شده است. حتی وزن مدل جدید هم بدون تغییر نسبت به مدل قبلی و ۲۷۲ گرم خواهد بود. این‌طور که به‌نظر می‌رسد تنها تغییر اصلی احتمال پشتیبانی گلکسی Tab S3 از سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو از روز نخست عرضه است. البته این‌طور منبع خبر می‌گوید به احتمال بسیار قوی گلکسی Tab S3 از لحظه‌ی جعبه‌گشایی به این سیستم‌عامل مجهز است. همچنین گفته می‌شود تبلت ۸ اینچی جدید سامسونگ به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با سرعت پردازنده‌ی ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده است. این در حالی است که مدل سال گذشته تراشه‌ی هشت هسته‌ای Exynos 5433 با سرعت ۱.۹ گیگاهرتزی داشت.

از دیگر مشخصات سخت‌افزار این تبلت جدید که در مقایسه با مدل سال گذشته کم‌ترین تغییر را به‌خودش دیده می‌توان به صفحه‌ی نمایش AMOLED با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل اشاره کرد. برای این تبلت دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هم درنظر گرفته شده. گلکسی Tab S3 سه گیگابایت RAM دارد و به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش هم مجهز شده است. باتری این تبلت هم ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. این‌طور که از شواهد برمی‌آید مدل Tab S3 هم در مقایسه با مدل Tab S2 که سال گذشته عرضه شده بود مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی ندارد. اما هنوز مشخصات این تبلت ۹.۷ اینچی به بیرون درز نکرده. به‌محض مشخص شدن اطلاعات سخت‌افزاری این تبلت آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Galaxy-Tab-S3-1

Galaxy-Tab-S3-4

Galaxy-Tab-S3-2

Galaxy-Tab-S3-3

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سارا زمانی

    چقدر وبسایت خوبی دارین شما با تشکر فراوان

  2. Avatar آرمین

    این دوربین برجسته دیگه یک جورهایی حال بهم زن شده… چه دلیل داره دوربین تبلت بزنه بیرون و حالت الاکلنگ داشته باشه موقعیکه رو سطح صاف مثل میز میگذاری تا باهاش کار کنی؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه