تصاویر پنل پشتی جدیدترین گوشی نوکیا به بیرون درز کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای گذشته برای‌تان از گوشی جدید و میان‌رده شرکت نوکیا گفتیم. رندرهایی هم از این مدل منتشر شده بودند که جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا را در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی نشان‌مان می‌دادند. حال در آخرین تصاویری که از پنل پشتی جدیدترین گوشی شرکت نوکیا به بیرون درز کرده می‌توانیم ملموس‌ترین و واقعی‌ترین شکل و شمایلی که احتمالا این گوشی‌ خواهند داشت را ببینیم.

همانطور که پیشتر گفته شده گوشی جدید نوکیا فعلا با نام D1C شناخته می‌شود. این مدل یک مدل میان‌رده محسوب می‌شود. رزولوشن صفحه‌نمایش آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و مشخصات سخت‌افزار داخلی به کار رفته در آن هم براساس اطلاعات یک بنچمارک مشخص شده است. طبق این اطلاعات، تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ با پردازنده ۸ هسته‌ای، کارت گرافیکی Adreno 505، میزان ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از جمله ویژگی‌های این گوشی نوکیا است.

در پشت گوشی چشم‌مان به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌افتد در حالی که در جلوی گوشی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به کار رفته است و با آن می‌توانید سلفی بگیرید و چت ویدیویی داشته باشید. نهایتا این را هم اضافه کنیم که بدنه این گوشی فلزی است. در ادامه می‌توانید تصاویر نوکیا D1C را ببینید:

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد امین

    تمام این گوشی هایی که جدیدا اومده و به اصطلاح پرچم دار هستن همه از صدقه سری نوکیاست … اگه نوکیا ( یا سونی اریکسون) نبودن اینا به اینجا نمیرسیدن … به نظر من غول تکنولوژی نوکیاست … چون زمانی که هیچی نبود اینا گوشی میساختن … ایده میدادن … نه الان که یذره رم رو زیاد میکنن اون یکی دوربینشو یه مگاپیکسل میبره بالا خوشحال هم هستند و میگن بهترین گوشی…
    نوکیا یعنی: لمسی، بلوتوث، مادون قرمز، دوربین رو گوشی و …
    نوکیا اومد دنیا رو متحول کرد ، بعد رفت ، بنظرم دوباره میخواد بیاد دنیا رو متحول کنه و باز واگذار کنه به این شرکتا اسم و رسم دار ه الکی …!

  2. Avatar امپراطورZ

    عالیه
    امید وارم$نوکیا$دوباره با قدرت به بازار برگردم اولین امپراطور جاودان تاریخ تلفن همراه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه