تصاویر کانسپت مک‌بوک تاچ را ببینید

۴ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مک‌بوک

فیل شیلر مدیر ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل پیش از این اعلام کرده بود که این شرکت مک‌بوک پرو یا هیچ نوت‌بوک دیگری با صفحه‌ لمسی عرضه نمی‌کند. البته اپل در مک‌بوک پرو از تاچ‌بار استفاده کرده بود اما این قابلیت باعث نمی‌شود که این محصول در رده محصولات با صفحه‌نمایش لمسی قرار بگیرد. اما یک کانسپت جدید از مک‌بوک منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول قرار است در کیبورد و صفحه‌نمایش بخش‌هایی لمسی داشته باشد.

این کانسپت متعلق به مک‌بوک تاچ است، طرحی که ممکن است نهایتا هرگز در محصولات اپل استفاده نشود.

براساس طرح و اطلاعات منتشر شده این محصول یک نمایشگر کم‌حاشیه ۱۷ اینچی سوپر رتینا دارد. در آن از قابلیت Face ID و فرمان‌های حرکتی استفاده شده. در عین حال می‌توانید از طریق قلم اپل با این صفحه‌نمایش کار کنید. ترک‌پد بدون حاشیه با فورس‌تاچ پیشرفته و بلندگوهای آن هم قدرتی دوبرابر پیدا کرده‌اند.

در حال حاضر و با توجه به آنچه از اپل انتظار داریم بعید به نظر می‌رسد که به زودی شاهد ساخت این مک‌بوک باشیم. اپل اخیرا در حال کار روی مک‌بوک پرو است و این محصول در بزرگترین ابعاد خود صفحه‌نمایشی ۱۵.۶ اینچی دارد. ساخت نوت‌بوکی با نمایشگر ۱۷ اینچی ممکن است مشکلاتی را در مورد آسانی قابلیت حمل این محصول پدید آورد. با این وجود می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخی از قابلیت‌های مورد بحث در این کانسپت پس از این در مک‌بوک‌های شرکت اپل دیده شود.

‌منبع: WSccftech

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه