دوربین‌های امنیتی تصاویر آتش گرفتن یک آیفون را ضبط کرده‌اند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دوربین‌های امنیتی یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در شهر لاس وگاس ایالت نوادای ایلات متحده تصاویری را ضبط کرده‌اند که آتش گرفتن آیفون را نشان می‌دهند. جمعه‌ی گذشته ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از کارکنان یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در حال کار بر روی یک وسیله است که ناگهان ابر کوچکی از دود از یک گوشی روی میز کار او بلند شد.

کارمند فروشگاه با آتش گرفتن آیفون روی میز کارش از جای خود می‌پرد پس از مدتی مکث به سمت تلفن می‌رود. شعله‌های حاصل از آتش گرفتن آیفون هم خیلی زود خاموش می‌شوند. به گزارش سایت‌های خبری، دلیل تحویل گوشی آتش گرفته به آن فروشگاه، درخواست صاحب آن برای تعویض صفحه نمایشگر بوده است. به گفته‌ی صاحب این گوشی، چند روز قبل از این اتفاق صفحه نمایشگر آیفون به خاطر باد کردن باتری دچار شکستگی شده بوده است.

خبر آتش گرفتن محصولات مختلف اپل این روزها کم و بیش شنیده می‌شود. به گفته‌ی سایت‌های خبری، شکایت‌هایی ثبت شده که وقوع اتفاقات تاسف‌برانگیزی را به آتش گرفتن محصولات اپل ربط می‌دهند. بر اساس یک شکایت رسمی که اخیرا ثبت شده، علت سقوط هواپیمای خطوط هوایی مصر و کشته شدن ۶۶ نفر از مسافرین و خدمه‌ی این پرواز، داغ شدن بیش از حد یکی از دیوایس‌های ساخت شرکت اپل بوده است.

خانواده‌‌های قربانیان پرواز شماره ۸۰۴ خطوط هواپیمایی مصر که در از فرودگاه شارل دوگل پاریس راهی قاهره بود ادعا کرده‌اند بر اساس مدارک به دست آمده، داغ شدن و آتش گرفتن آیفون ۶S کمک خلبان این پرواز، منجر به سرایت آتش به کابین خلبان شده است. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که آتش پس از مدت کوتاهی به صورت غیرقابل مهار درآمده و در آخر باعث سقوط هواپیما در آب‌های دریای مدیترانه شده است.

هرچند در مورد دلیل اصلی سقوط این هواپیما گمانه‌های دیگری نیز وجود دارد، اما اخباری از این دست به داغ شدن خبرهای مربوط به آتش گرفتن محصولات اپل کمک می‌کند.

منبع: ABCnews

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    امیدوارم دوباره تولید کنندگان به باتری های قابل تعویض برگردند (خیال باطل)
    البته کاملا بعیده چون باتری های سر خود هم ارزانتر و هم باعث باریکتر شدن گوشی ها می شوند
    از طرفی عمر گوشی ها را نیز به واسطه ی تعویض توسط تعمیرکار غیر ماهر و عدم جنس اریجینال کم می کند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه