تصویر و اطلاعات جدیدی از شیائومی Mi 5s در آستانه معرفی لو رفت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سر و صدا درباره گوشی جدید شرکت شیائومی، Xiaomi Mi 5s هنوز ادامه دارد و احتمالا تا زمان معرفی گوشی هم ادامه خواهد داشت.

در جدیدترین خبرها تصویری منتشر شده که ادعا می‌شود مشخصات این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. تصویر جدیدی هم که از دوربین‌ دوتایی این گوشی انتشار یافته است شباهت بسیاری با شکل و شمایل دوربین دوتایی این گوشی در تیزری دارد که شرکت شیائومی چند روز پیش پخش کرده بود. این تصویر جدید نشان می‌دهد دوربین دوتایی Xiaomi Mi 5s به فلش LED دو رنگ هم مجهز شده است.

picture-allegedly-showing-the-dual-camera-setup-on-the-mi-5s

همچنان که گفته شد یک اسکرین‌شات که مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد هم منتشر شده. این مشخصات نشان می‌دهند Mi 5s با اندروید ۶.۰.۱، اسنپ‌دراگون ۸۲۱ همراه با پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 530، میزان ۶ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

S-AC

گفته شده که این گوشی با صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی مجهز به تکنولوژی Force Touch با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ،حسگر اثرانگشت اولتراسونیک و پشتیبانی از سرویس پرداخت Mi Pay است.

دو مدل مختلف از این گوشی به دست کاربران خواهد رسید. یک مدل استاندارد که ۳۰۰ دلار قیمت دارد و یک مدل پلاس که احتمالا در حدود ۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. هر دو مدل این گوشی سه‌شنبه ۶ مهرماه رونمایی می‌شوند.

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Un4given

    دمش گرم. عجب چیز غولی زده. من که مچ بندشو دارم و خدایی ازش راضیم این گوشیش هم نظرمو جلب کرده !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه