تصویر تبلیغاتی وان‌پلاس ۵T را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی جدید شرکت وان‌پلاس با نام احتمالی وان‌پلاس ۵T تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌شود. البته که شرکت وان‌پلاس هنوز این خبر را تایید نکرده، اما اطلاعات لو رفته این موضوع را تایید می‌کنند.

امروز تصویری تبلیغاتی از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که گوشی وان‌پلاس ۵T را از زاویه‌‌ای جدید نشان می‌دهد. گفته شده این تصویر از سوی یک منبع قابل اعتماد منتشر شده است. در حالی که تصویر لو رفته تمام گوشی را نشان نمی‌دهد، اما می‌شود پی برد که گوشی جدید شرکت وان‌پلاس صفحه نمایشی با لبه‌های بسیار باریک دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم جلوی گوشی قرار نگرفته است. همچنین احتمال می‌رود که گوشی جدید شرکت وان‌پلاس شباهت زیادی به گوشی جدید شرکت Oppo داشته باشد. سه شرکت وان‌پلاس، Oppo و Vivo هر سه زیر مجموعه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی به حساب می‌آیند و به همین دلیل گوشی‌های آن‌ها به هم شبیه هستند.

شایعات می‌گویند که گوشی وان‌پلاس ۵T به صفحه نمایش ۶ انیچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده و از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. انتظار می‌رود که گوشی OnePlus 5T اواسط آبان ماه یا اوایل آذر ماه معرفی شود.

‌‌‌

منبع: androidauthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه