تصویر لو رفته از گوشی موتورولا Moto X5 را ببینید

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا شرایط خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و به همین دلیل هم شرکت لنوو که مالک موتورولا است قصد دارد تغییراتی را در این شرکت به وجود بیاورد. از اولین اقدامات لنوو اخراج کردن برخی از کارمندان موتورولا بوده است. این کار باعث شده تا روند ساخت گوشی Moto X5 متوقف شود. این تلفن همراه هوشمند قرار بود جایگزین Moto X4 شود. امروز تصویری از این گوشی منتشر شده که اطلاعات مختلفی از آن لو می‌دهد.

با توجه به تصویر منتشر شده این گوشی صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه‌ای دارد و از لبه‌های بسیار باریکی برخوردار است. همچنین مشخص شده که این گوشی از ویژگی جدیدی به اسم Smart Camera بهره می‌برده است که باعث می‌شده دو دوربین پشت و دو دوربین جلو داشته باشد. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که گوشی Moto X5 یک هوش مصنوعی خاص خودش را هم داشته است که Smart Ai نام داشت. البته هنوز درباره این ویژگی اطلاعاتی در دست نداریم.

خبر توقف تولید گوشی جدید موتورولا در حالی منتشر می‌شود که شرکت لنوو تولید گوشی‌هایش را کاهش داده است. این کار هم برای کاهش هزینه‌ها صورت گرفته است. حتی گفته شده لنوو به موتورولا اجازه نمی‌دهد که برای گوشی‌هایش ماژول‌های جدید درست کند، مگر اینکه آن ماژول بسیار کاربردی باشد.

 

منبع: phonearena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه